آنخل دي ماريا زير ذره بين فرگوسن
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 8:19 | نویسنده : Amir

روزنامه پرتغالي آبولا در گزارش خود به اين نکته اشاره کرده که يونايتددر نظر دارد تا آنخل دي ماريا را به خدمت بگيرد.

 طبق گزارش منتشره در روزنامه پرتغالي آ بولا، سرالکس فرگوسن، سرمربي باتجربه منچستريونايتد در فکر آن است تا آنخل دي ماريا، ستاره آرژانتيني باشگاه رئال مادريد را به خدمت گرفته و به اولدترافورد بياورد و به عنوان جانشين ناني پرتغالي او را در تيمش به کار بگيرد.

به گزارش روزنامه آبولا و به نقل از روزنامه آ.اس سر الکس فرگسن به دنبال يک جايگزين خوب براي ناني است که هر روز احتمال جدايي اش از رئال مادريد در بازار تابستاني بيشتر و بيشتر مي شود و گزينه مد نظر الکس فرگوسن، آنخل دي مارياي 24 ساله، ستاره آرژانتيني رئال مادريد است.

اين در حالي است که قبل از انتقال دي ماريا به رئال و زماني که او هنوز در بنفيکا توپ مي زد هم سرالکس فرگوسن به دنبال جذب او بود ولي در نهايت رئال برنده دوئل براي جذب دي ماريا شد و با پرداخت 25 ميليون يورو در فصل 1-2010 او را به خدمت گرفت.

اين روزها به نظر مي رسد که آنخل دي ماريا در حال از دست دادن جايگاهش در ترکيب اصلي رئال است و همين احتمال جدايي او از تيم مورينيو را افزايش مي دهد. دي ماريا تا سال 2018 با رئال قرارداد دارد و مبلغ ذکر شده در بند جدايي زودهنگام او، 150 ميليون يورو خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ