آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا
تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, | 18:58 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا:



یوونتوس در صورت ترک کوالیارلا، جیلاردینو را جذب خواهد کرد: در صورتی که فابیو کوالیارلا با ترک یوونتوس راهی وستهم شود، آلبرتو جیلاردینو مهاجم تیم جنوا جایگزین او در یوونتوس خواهد بود.

فشار یوونتوس برای جذب ناینگولان: باشگاه یوونتوس قصد دارد پیش از پایان فصل نقل و انتقالات راجا ناینگولان هافبک تیم کالیاری را به خدمت گیرد، اما مدیران کالیاری قصد فروش وی به قیمت کمتر از 20 میلیون یورو را ندارند.

مارکیس به ورونا پیوست: باشگاه هلاس ورونا به صورت رسمی رافائل مارکیس پینتو مدافع میانی 29 ساله اتلتیکو مینیه رو را به خدمت گرفت.

پیشنهاد رم برای جذب آستوری: باشگاه رم آماده است برای در اختیار گرفتن نیمی از مالکیت داویده آستوری مدافع تیم جنوا مبلغ 7.5 میلیون یورو پرداخت نماید.

ایتوربه در آستانه پیوستن به ورونا: باشگاه هلاس ورونا تایید کرد که در آستانه جذب خوان مانوئل ایتوربه مهاجم 20 ساله و آرژانتینی تیم پورتو به صورت قرضی با حق خرید در پایان فصل می باشند.

لوکا آنتونینی با والتر بیرسا معاوضه شد: لوکا آنتونینی مدافع میلان با والتر بیرسا هافبک جنوا معاوضه شد. هر دو قراردادی سه ساله با باشگاه های جدیدشان امضا کردند.

آندرا کودا به لیورنو پیوست: آندرا کودا مدافع 28 ساله اودینزه که در نیم فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی در پارما عضویت داشت، به صورت قرضی به لیورنو پیوست. وی شماره 85 را بر تن خواهد کرد.

پاسکواله به تورینو پیوست: پس از اینکه آندرا دوسنا در آزمایشات پزشکی باشگاه تورینو رد شد، جیووانی پاسکواله مدافع تیم اودینزه به صورت قرضی به تورینو پیوست.

 رم خواهان سویتانیچ: باشگاه رم قصد دارد داریو سویتانیچ مهاجم تیم نیس را پیش از پایان فصل نقل و انتقالات به خدمت گیرد.

بنالون و سندروس معاوضه می شوند: دو باشگاه پارما و فولام قصد دارند یوهان بنالون و فیلیپ سندروس، دو مدافع خود را با یکدیگر معاوضه نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ