رئال مادرید 3 - 1 بیلبائو؛ ایسکو همچنان می درخشد
تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, | 19:0 | نویسنده : Amir

تیم رئال مادرید در هفته سوم رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف بیلبائو رفت و در پایان با نتیجه 3 - 1 به پیروزی رسید.


ترکیب رئال مادرید: لوپز، راموس، په په، آربلوا، مارسلو (کارواخال)، مودریچ، خدیرا (کاسمیرو)، ایسکو، دی ماریا، رونالدو، بنزما (خسه)

ترکیب بیلبائو: هررین، ایرائولا، لاپورته، گورپگی، بالنزیاگا، ایتوراسپه (موران)، ریکو (د مارکوس)، بنیات، سوسائتا، آدوریز، مونیان (ایبای)

در 15 دقیقه ابتدایی بازی دو تیم بسیار پر اشتباه و کسل کننده کار را دنبال می کردند و به نظر می رسید تاکتیک آنچلوتی کاملاً رونالدو را در بازی گم کرده است.

در دقیقه 21 گورپگی پشت محوطه جریمه، با خطا رونالدو را متوقف کرد و کارت زرد اول بازی را دریافت کرد؛ رونالدو پشت توپ ایستاد و ضربه اش به دیوار دفاعی برخورد کرد.

در دقیقه 24 ضربه زمینی رونالدو با واکنش خوب یاگو هرران راهی کرنر شد؛ کرنر ارسالی هم با ضربه سر راموس به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 26 گل اول بازی از راه رسید؛ پاس چیپ زیبای بنزما، پشت مدافعان به ایسکو رسید و او هم به خوبی با ضربه پای چپ دروازه را باز کرد.

در دقیقه 29 ضربه آزاد بازیکنان اتلتیک به دست خدیرا برخورد کرد و کارت زرد اول مادریدی ها هم به او رسید؛ بنیات چسبیده به محوطه پشت توپ قرار گرفت و به شکلی خطرناک ضربه اش به بیرون رفت.

در ادامه دو تیم در ایجاد موقعیت گل خوب ناکام بودند تا اینکه بالاخره کریستیانو رونالدو اولین گل فصل اش را به ثمر رساند.

در دقیقه 45 ارسال بلند دی ماریا از روی ضربه آزاد، با ضربه سر خوب رونالدو به گوشه دروازه راه یافت.

نیمه دوم؛

با شروع نیمه دوم آقای ارنستو والورده 2 تعویض انجام داد تا شاید تیمش به بازی برگردد؛ د مارکوس و اریک موران جای ریکو و ایتوراسپه را گرفتند.

در دقیقه 54 ضربه آرام مونیان از داخل محوطه به راحتی در اختیار لوپز قرار گرفت.

با ادامه روند بازی و حملات جسته و گریخته مادریدی ها، در دقیقه 65 والورده آخرین تیر خود را هم رها کرد و ایبای گومز جای ایکر مونیان که دچار مصدومیت هم شده بود، را گرفت.

دقیقه 67 بنیات با تکل از پشت رونالدو را متوقف کرد و کارت زرد دیگر تیمش را دریافت کرد؛ ضربه آزاد دیدنی رونالدو از راه دور حتی بعد از برخورد با زمین در نزدیکی دروازه، با واکنش عالی هرران راهی کرنر شد.

در دقیقه 70 هم کاسمیرو به عنوان اولین تعویض رئال مادرید به جای خدیرا به بازی آمد.

دقیقه 72 گل سوم رئال مادرید هم از راه رسید؛ باز هم بنزما با پاسی چیپ توپ را در عرض برای ایسکو کاشت و او هم با ضربه ای زیبا با روی پا، گل دوم خودش را به ثمر رساند.

بعد از این گل بنزما جای خود را به خسه داد.

در دقیقه 75 رونالدو با پاس در عمق دی ماریا صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی او توسط دروازه بان برگشت داده شد.

سرانجام در دقیقه 79 ایبای گومز دروازه مادرید را گشود؛ ارسال زمینی د مارکوس از سمت راست، با غفلت مدافعان مادریدی به ایبای رسید تا او با آزادی تمام از فاصله ای نزدیک دروزاه لوپز را باز کند.

در دقیقه 86 هم مارسلون جای خود را به کارواخال داد؛ و بعد از آن هم کار در میانه میدان برای 2 تیم دنبال شد تا سومین پیروزی کارلو آنچلوتی با رئال مادرید هم به دست آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ