رائول جانشين احتمالي آفلاي در شالکه
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 8:20 | نویسنده : Amir

به نظر مي رسد که نه تنها هواداران شالکه، بلکه بازيکنان اين تيم هم تمايل زيادي به بازگشت رائول گونسالس بلانکو، ستاره اسپانيايي و اسبق اين تيم به گلزنکرشن دارند.

رائول گونسالس، کاپيتان افسانه اي رئال مادريد بعد از جدايي ازاين تيم به شالکه پيوست و تابستان گذشته با ترک اين باشگاه آلماني به تيم السعد قطر منتقل شدو حالا شنيده مي شود که ممکن است به عنوان جانشين موقت ايبراهيم آفلاي مصدوم مجددا به بوندس ليگا بازگردد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتيوو، ايبراهيم آفلاي که در اواخر سال 2012 مصدوم شده، براي مدتي طولاني از ميادين ورزشي به دور خواهد ماند و حالا سران باشگاه شالکه به دنبال يک بازيکن توانا هستند که تا زمان بازگشت آفلاي به ميادين ورزشي جاي او را در زمين مسابقه پر کرده و يک جانشين ايده آل براي آفلاي باشد و حالا چه کسي بهتر از رائول گونسالس. البته گزارش هاي اخير حکايت از اين دارد که سران شالکه قبل از برداشتن گام قطعي براي انجام اين انتقال کمي صبر مي کنند تا از روند بهبود آفلاي به صورت دقيق تري اطلاع پيدا کنند.

 لازم به يادآوري است که ايبراهيم آفلاي به صورت قرضي از بارسلونا به شالکه منتقل شده و تا پايان اين فصل براي اين تيم توپ مي زد. در اولين روزهاي حضور آفلاي در شالکه ،سران اين باشکاه اعلام کرده بودند که هدفشان جذب آفلاي به صورت دائمي است و خود اين بازيکن هلندي هم گفته بود که از زندگي درآلمان خوشش مي آيد و برايش فرقي نمي کند که دراينجا ماندگار شود.   

با اين وجود بعد از مصدوميت طولاني مدت آفلاي، سران اين باشگاه ،براي يافتن راه حل به قطر رفته اند؛ البته جدايي رائول از السعد اتفاقي است که با مخالفت سران باشگاه قطري مواجه مي شود؛ چرا که درهر بازي که رائول براي تيمش به بازي نرفته، اين تيم نه تنها به پيروزي نرسيده، بلکه امتيازي را هم کسب نکرده و به خاطر همين اين اتفاق کمي سخت به نظر مي رسد.

رائول در طول دو فصل 11-2010 و 12-2011 براي شالکه توپ مي زد و انتقال او به رختکن گلزنکرشن گزينه خوبي به نظر مي رسد؛ اتفاقي که در حال حاضر بيشتر شبيه يک روياست

شالکه پيش از اين در يک ديدار دوستانه مقابل السعد به ميدان رفته بود و بعيد نيست که تماسهايي ميان سران دو باشگاه برقرار شده باشد؛ البته به صورت غيررسمي.

در صورتي که انتقال احتمالي رائول به شالکه به بن بست بخورد، سران اين باشگاه آلماني ممکن است براي جذب وسلي اسنايدر دست به کار شوند؛ اين خبري است که هورست هلدت، مدير ورزشي شالکه آن را اعلام کرده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ