بیل به رئال مادرید پیوست
تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 8:28 | نویسنده : Amir

پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام هافبک ولزی تاتنهام، گرث بیل به جمع سپیدپوشان مادریدی پیوست



به نقل از سایت رسمی رئال مادرید، گرث بیل سرانجام به رئال مادرید پیوست.

این انتقال در حالی انجام می‌شود که تنها 1 روز به پایان زمان نقل و انتقالات در اروپا باقی مانده‌است.

قرارداد او 6 ساله خواهد بود و مبلغ قرارداد او 90 میلیون یوروست.4 میلیون کمتر از رونالدو

بیل در مصاحبه ی خود که به تازگی منتشر شده گفت: "مطمئن نیستم که الان زمان خوبی برای ترک باشگاه باشد یا نه ولی من در این باشگاه بهترین بازی‌هایم را تا به الان انجام داده‌ام. خیلی بازیکنان از شوق پیوستن به باشگاه محبوب دوران کودکیشان صحبت میکنند ولی صادقانه می گویم که این یک رؤیاست که به حقیقت پیوست."

متوجه هستم که اگر حمایت ساوثهمپتون در مرحله ی اول و همینطور تاتنهام که در آنجا رشد کردم و بسیار از من حمایت شد نبود، هیچگاه به سطحی که الان هستم نمی‌رسیدم."

"تاتنهام همیشه در قلب من باقی خواهد ماند.مطمئن هستم که این فصل، فصل موفقی برای آنها خواهد بود.حالا به فصل جدیدی از زندگی‌ام که شروع شده یعنی بازی کردن برای رئال مادرید، نگاه ویژه ای دارم".

وی فردا ساعت 15:30 در برنابئو معارفه خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ