توافق منچستر و اورتون بر سر مارون فلینی
تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 16:59 | نویسنده : Amir

منچستر یونایتد و اورتون بر سر انتقال ملی پوش بلژیکی به توافق رسیده اند.


مارون فلینی انتقالش به منچستر را با پیوستن جیمز مک کارتی به اورتون کامل خواهد کرد. بنا به گزارش سایت گل دو تیم انگلیسی بر سر مبلغ 24 میلیون پوند توافق کرده اند. توافقات شفاهی حاصل شده است و مذاکرات پیرامون دستمزد و نحوه پرداخت در جریان است. اما اورتون تا زمانی که جیمز مک کارتی از ویگان به این تیم بپیوندد انتقال را نهایی نخواهد کرد.

هردو باشگاه انتظار دارند فلینی تا قبل از پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات (امشب) به شیاطین سرخ ملحق شود. هنوز آینده لیتون بینس مشخص نیست. قیمتی که اورتون روی مدافع چپ خود گذاشته است 20 میلیون پوند است  و سخت در تلاش است تا مانع خروج وی از گودیسون پارک شود. این در حالی است که بینس بارها از علاقه اش به ترک باشگاه خبر داده است.

روبرتو مارتینز سرمربی اورتون خود را برای از دست دادن فلینی آماده کرده بود اما امیدوار است بتواند بینس را همچنان در اختیار داشته باشد چرا که او را بازیکن کلیدی تیم خود می داند. پس از این که دیوید مویس در خریدن تیاگو آلکانترا و سسک فابرگاس ناکام ماند به فلینی روی آورد. شیاطین سرخ بسیار امیدوارند بتوانند آندر هره را بازیساز اتلتیک بیلبائو را به خدمت بگیرند اما برای انجام این انتقال باید 36 میلیون یورو برای فسخ قرارداد به باشگاه اسپانیایی پرداخت کنند.

اورتون قصد دارد 12.5 میلیون پوند از مبلغ فروش فلینی را صرف به خدمت گرفتن مک کارتی کند و مابقی را برای خرید گرث بری و جولئون لسکات از منچسترسیتی هزینه نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ