ممدو ساخو هفتمین خرید لیورپول لقب گرفت
تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 17:0 | نویسنده : Amir

باشگاه لیورپول با افتخار اعلام می کند که موفق به جذب ممدو ساخو مدافع میانی پاریس سنت ژرمن شده است.


این مدافع 23 ساله بعد از پشت سر گذاشتن تست پزشکی در ملوود قرارداد بلند مدت خود با قرمزها را امضاء کرد.

بعد از نهایی شدن این انتقال ساخو به وب سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "از حضور در اینجا خوشحالم. می خواهم از همه کسانی که از حضور من استقبال کردند تشکر کنم. من به اینجا آمدم برای اینکه پروژه ای که لیورپول به دنبال اجرای آن است نظر مرا جلب کرد. برای انجام اولین بازی خودم بسیار مشتاق هستم."

ساخو می تواند به عنوان مدافع میانی و مدافع چپ بازی کند و تاکنون 14 بازی ملی برای تیم ملی فرانسه انجام داده و اولین بازی او نوامبر 2010 مقابل تیم ملی انگلیس بوده است.

او در آکادمی پی اس جی رشد کرد و در مجموع 201 بازی برای این تیم بزرگ انجام داد. او بیشتر از 6 سال در این تیم حضور داشت و سه جام مهم با پاریس سنت ژرمن کسب کرد. ضمن اینکه او در فصل 2010-2011 به عنوان بهترین بازیکن جوان فرانسه انتخاب شد.

ساخو ادامه داد: "من به شدت مشتاق شروع کارم هستم و نمی توانم بیش از این برای حضور در زمین مسابقه صبر کنم. می دانم که هواداران لیورپول فوق العاده هستند و زمانی که در فرانسه بودم، برای من واضح بود که آن ها میان بهترین ها در انگلیس هستند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ