تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 18:15 | نویسنده : Amir

استفان الشعراوی همه شایعات پیرامون ترک میلان و پیوستن به سیتی را رد کرد.



جوان آینده دار میلان در مورد وضعیت خود در این تیم گفت: "من تصمیم گرفته ام که در میلان بمانم. من تصمیم خود را گرفته ام و برای من مهم نیست چه پیشنهادی دریافت کنم."

وی افزود: "رقابت بر سر حضور در ترکیب اصلی زیاد است، اما به طور قطع زمان بازی به همه می رسد و من نیز احتمالا در ترکیب اصلی حضور خواهم یافت."

وی در مورد حضور خود در بازی با کالیاری در سن سیرو گفت: "همه چیز به تصمیم مربی بستگی دارد و من نمی توانم در این مورد دخالت کنم".

وی در انتها در مورد بازگشت کاکا به میلان گفت: "وی کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد و او یکی از اسطوره ها و الگو های من بوده و هست."

گفتنی است الشعراوی فصل سوم حضور خود در میلان را سپری می کند. و در 61 بازی برای میلان 18 گل را به ثمر رسانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ