برکناري کاسيميرونفت راازبحران خارج مي کند
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 11:59 | نویسنده : Amir

پيشکسوت فوتبال آبادان در خصوص شرايط تيم صنعت نفت گفت : آوردن کاسيميرو به تيم صنعت نفت اشتباه بود و برکناري وي به طور حتم اين تيم را از بحران خارج خواهد کرد.

اميد حمدي اصل در گفت و گو با ايرنا افزود: کاسيميرو در تيم صنعت نفت هيچ تاثيري نداشته و بهترين تصميم برکناري وي مي باشد.

وي اظهار داشت: تيم نفت با هدايت کاسيميرو از نظر فني هيچ تغيير مثبتي نداشت، بلکه بازي به بازي روند ضعيف تري را در پيش گرفت.

اين پيشکسوت خاطرنشان کرد: در نيم فصل دوم کاسيميرو بازيکناني را جذب کرد که فوتبالشان رو به اتمام است و حضورشان به تيم ضربه خواهد زد.

حمدي اصل گفت: اگرقرار است تيم نفت به ليگ يک سقوط کند بهتر است به بازيکنان جوان بومي ميدان داده شود تا تجربه اندوزي کنند.

وي تصريح کرد: البته اختلاف هفت امتيازي را تيم نفت مي تواند جبران کند و در ليگ برتر بماند اما کاسيميرو مربي نيست که تيم را به اين مهم برساند.

بازيکن سابق تيم فوتبال نفت آبادان اظهار داشت: به طور حتم برکناري کاسيميرو تيم نفت را از بحران خارج خواهد کرد و شايد اين تيم بدون کاسيميرو در جدول صعود چشمگيري داشته باشد.

حمدي اصل گفت: کاسيميرو در تيم مديريت خوبي ندارد و از نظر فني هم آنقدر ضعيف بوده که تيم حتي در بازي هاي خانگي پيروزي بدست نياورده است.

يادآور مي شود کاسيميرو اکنون براي درمان بيماري اش به پرتغال سفر کرده و اين درحاليست که تيم صنعت نفت روز جمعه هفته جاري از هفته بيست و دوم ليگ برتر ميزبان تراکتور سازي تبريز است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ