باشگاه‌ها بازيکنانشان را به تيم ملي بدهند
تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 9:21 | نویسنده : Amir

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: چون سال تيم ملي است، باشگاه‌ها بازيکنانشان را در اختيار کي‌روش بگذارند.


علي کفاشيان پس از جلسه هيئت اجرايي کميته ملي المپيک درباره اين نشست گفت: چيز خاصي نبود و دور هم نان و پنير و گردو و چاي خورديم و خنديديم! در کنار اين موضوع درباره مسائل روز صحبت‌هايي انجام شد.

وي درباره اينکه کي‌روش گفته تاج از زير بار مسئوليت شانه خالي مي‌کند اظهار داشت: تاج مقصر نيست چرا که او رئيس سازمان ليگ است و مي‌خواهد مسابقات منظم برگزار شود. بحثي که وجود دارد به ليگ قهرمانان آسيا و گرفتن بازيکنان تيم ملي از باشگاه‌ها برمي‌گردد.

رئيس فدراسيون فوتبال افزود: کي‌روش مي‌گويد بايد برنامه‌ريزي به گونه‌اي باشد که بازيکنان ملي‌پوش را در اختيار بگيرد. قرار شد کي‌روش، تاج و باشگاه‌ها با هم تفاهم کنند و ما هم مسئوليت‌ها را قبول مي‌کنيم.

کفاشيان خاطرنشان کرد: امسال اولويت براي ما تيم ملي است و در کنار آن مي‌خواهم لطمه‌اي به باشگاه‌ها نخورد. با اين حال چون اولويت با تيم ملي است باشگاه‌ها بايد بازيکنانشان را به تيم ملي بدهند و ما نيز تمام مسئوليت اين موضوع را قبول مي‌کنيم.

وي درباره جلسه با حميد سجادي عنوان کرد: مسائلي که درباره اردوها و اتفاقات فدراسيون فوتبال بود را با او در ميان گذاشتيم و امروز جلسه نهايي برگزار مي‌شود و بايد تدارکات نهايي مد نظر قرار بگيرد.

رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوالي در خصوص جذب اسپانسر گفت: مراحل نهايي اين کار را انجام مي‌دهيم و با يکي دو مورد در حال صحبت و چانه‌زني هستيم تا قيمت را بالاتر ببريم.

کفاشيان در پاسخ به سوال ديگر درباره اينکه هدايتي گفته بود حاضر بود پول اردوي تيم ملي را بدهد تاکيد کرد: اجازه بدهيد بدهي‌هاي ايشان با سايرين مشخص و تسويه شود بعد درباره تيم ملي صحبت کنيم.

وي درباره شکايت از امارات به دليل نام‌گذاري ليگ اين کشور به نام معجول خليج ع ر ب ي اظهار داشت: اين موضوع را به فيفا اطلاع داديم و آنها گفتند چون موضوع سياسي است دخالت نمي‌کنيم و به ما ارتباطي ندارد.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره برگزاري اردوهاي تيم ملي گفت: قرار است اسپانسرها و وزارت ورزش پول اردوي ما را بدهند و به ما کمک کنند تا تيم ملي لطمه نخورد.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که آيا اسپانسرها پول خوبي مي‌دهند تصريح کرد: يک لنگه کفش در بيابان غنيمت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ