ايران ميزبان بازي‌هاي خانگي تيم ملي عراق شد
تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 9:47 | نویسنده : Amir

فدراسيون فوتبال عراق از موافقت ايران با درخواست ميزباني اين کشور در انتخابي جام ملت‌هاي آسيا خبر داد.


تيم ملي فوتبال عراق به خاطر شرايط نامناسب در اين کشور نمي‌تواند بازي‌هاي رسمي خود در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015 را ميزباني کند.

 فدراسيون فوتبال عراق پيش از اين قطر را به عنوان کشور ميزبان بازي‌هاي خود انتخاب کرده بود، اما به نظر مي‌رسد که آنها از ميزباني قطري‌ها راضي نيستند، چرا که پيش از اين اعلام کردند که مي‌خواهند شهر "اهواز" ايران را به عنوان ميزبان انتخاب کنند.

کامل زغير يکي از اعضاي فدراسيون فوتبال عراق از موافقت فدراسيون فوتبال ايران با برگزاري بازي‌هاي دوستانه اين کشور در ورزشگاه غدير اهواز خبر داد.

اين عضو فدراسيون فوتبال عراق در سخناني که سايت "المدي" منتشر کرد، گفت: فدراسيون فوتبال ايران موافقت رسمي خود را با درخواست ميزباني ما اعلام کرد. ما هم مي‌خواهيم با فرستادن نامه‌اي به AFC موافقت ايران با درخواست ميزباني خود را به اطلاع آنها برسانيم.

فدراسيون فوتبال ايران در حالي با درخواست ميزباني عراق موافقت کرده که پيش از اين عربستان سعودي، همگروه عراق در انتخابي جام ملت‌هاي آسيا اعلام کرد که نمي‌خواهد در ايران برابر عراق به ميدان رود.

قرار است تيم ملي فوتبال عراق در انتخابي جام ملت‌هاي آسيا 2015، اواسط اکتبر در اهواز به مصاف عربستان برود. در اين گروه عربستان با شش امتياز صدرنشين است، عراق و چين هم با سه امتياز در رده‌هاي بعدي هستند. اندونزي تنها تيم بدون امتيازاين گروه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ