تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 10:37 | نویسنده : Amir

نيکو کرانچار بازيکن مياني تيم ملي فوتبال کرواسي با قرارداد قرضي يک ساله به کويينز پارک رنجرز پيوست.


کوييز پارک رنجرز علاوه بر اين بنوا آسو اکوتو و تام کارول مدافع تيم ملي زير بيست و يک سال انگليس را نيز از تاتنهام هاتسپر خريده است.

هري ردنپ سرمربي تاتنهام که فصل گذشته نتوانست رنجرز را در ليگ برتر نگه دارد ، بار ديگر کرانچار بيست و نه ساله را که پيش از اين در پورتسموث و خود تاتنهام از وي استفاده کرده بود، به خدمت گرفت.

ردنپ در گفتگو با وب سايت باشگاه گفت نيکو بازيکني است که با بازي خود تماشاگران را به وجد مي آورد او يک بازيکن عالي است و کيفيت تيم را بالا خواهد برد.

کرانچار نيز که خود سابقه قهرماني در جام اتحاديه باشگاهاي انگليس را در تيم پورتسموت به همراه ردنپ دارد گفت :« ردنپ تجربيات زيادي به من آموخته است. من پيش از اين در دو تيم مختلف براي وي بازي کرده ام و اکنون نيز از پيوستن به تيم وي خوشحالم. »

آسو اکوتو بازيکن تيم تاتنهام نيز که سابقه بازي کردن در تيم رد نپ در همين باشگاه تاتنهام را دارد به کويينز پارک رنجرز پيوست.

رد نپ درباره اسو اکوتو گفت بنوا از نظر من يکي از بهترين مدافعان چپ ليگ برتر است و خوشحالم توانستم وي را به تيم کويينز پارک رنجرز بياورم.

کارول بيست و يک ساله نيز با قرارداد قرضي يک ساله از تاتنهام به کويينز پارک رنجرز پيوسته است. گفتني است کارول در اوت دو هزارو يازده ميلادي نخستين بار در تيم تاتنهام در زمان مربيگري رد نپ در ليگ اروپا بازي کرد و به فوتبال اروپا معرفي شد.

ردنپ گفت وي بازيکني است که من به طور کامل اطمينان دارد بسيار پيشرفت خواهد کرد. وي آينده فوتبال انگليس است و از ظرفيت هاي کافي براي تبديل شدن به يک بازيکن بين المللي برخوردار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ