پیش بازی استقلال - پرسپولیس؛ نبردی برای زندگی
تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, | 11:43 | نویسنده : Amir

تا ساعاتی دیگر دو تیم سرخابی پایتخت به مصاف یکدیگر می روند؛ بازی که حکم مرگ و زندگی را برای هواداران و بازیکنان هر دو تیم دارد.

 


خیلی ها می گویند بازی قبل از دربی در این بازی بی تاثیر است؛ اما نمی توان آن را صد در صد دانست. به طور قطع باخت به استقلال اهواز و پیروزی در مقابل فولاد خوزستان تاثیر زیادی در این بازی دارد.

استقلال

استقلال که پس از 4 برد متوالی سر انجام در اهواز به تیم همنام خود باخت. استقلال با برد در این بازی خواهان تثبیت جایگاه خود در جایگاه دوم جدول است. اما با توجه به شناختی که از امیر قلعه نوعی وجود دارد، وی خواهان گرفتن حداقل نتیجه در دربی هاست و احتمالا با نمایش یک بازی بسته و داشتن چشم به ضد حمله ها به شکست پرسپولیس است. در روزی که احتمالا خسرو حیدری و هاشم بیک زاده در بازی حضور ندارند. استقلال باید به فکر ضد حمله ها و حرکات فرهاد مجیدی باشد.

پرسپولیس 

پنج برد، یک مساوی و دو باخت خارج از خانه نتیجه عملکرد پرسپولیس علی دایی است.پرسپولیس تا کنون در خارج از خانه موفق به پیروزی نشده است و در ورزشگاه آزادی نیز تاکنون نتیجه ای به غیر از برد کسب نکرده است. پرسپولیس علی دایی که دارای بهترین خط دفاع لیگ است و تنها 3 گل را دریافت کرده است. هم چنین هفته گذشته بازیکنان این تیم نشان دادند در خط حمله نیز کمی از سایر تیم ها ندارند و بازدن سه گل به فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی برای استقلال خط و نشان کشیدند.

ترکیب احتمالی:

استقلال: رحمتی، صادقی، عابدینی، منتظری، عمران زاده، پژمان نوری، اکبرپور، نیکبخت، قاضی، مجیدی، آرش برهانی 

پرسپولیس: نیلسون، بنگر، حسینی، ماهینی، سیدجلال حسینی، کفشگری، حقیقی، دهنوی، خلعتبری، صادقیان، سید صالحی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ