نگاهی به گروه B رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا: ایتالیا در یک قدمی جام جهانی

مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه B قاره اروپا با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و طی آن تیم های ایتالیا، دانمارک و ارمنستان از سد حریفان خود گذشتند و ایتالیا در یک قدمی حضور در جام جهانی قرار گرفت.


ایتالیا 1 – 0 بلغارستان

گل: آلبرتو جیلاردینو (38)

تیم ملی ایتالیا در حساسترین دیدار این گروه میزبان بلغارستان بود و موفق شد با تک گل آلبرتو جیلاردینو بر روی پاس آنتونیو کاندروا از سد مهمان خود عبور کند تا با کسب 17 امتیاز و با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول بلغارستان در فاصله سه بازی تا پایان این رقابت ها در آستانه حضور در جام جهانی قرار بگیرد.

ایتالیا که با ترکیب بوفون؛ آباته (ماجو)، بونوچی، کیلینی، آنتونلی (آستوری)؛ تیاگو موتا، ده روسی، پیرلو؛ کاندروا، اینسینیه (جاکرینی)؛ جیلاردینو به میدان آمده بود، نیمه اول حاکم بر توپ و میدان بود و بر روی سانتر زیبای کاندروا از جناح چپ و با ضربه سر جیلاردینو به گل برتری دست یافت. در نیمه دوم بلغارستان بارها تا آستانه فروپاشی دروازه ایتالیا پیش رفت، اما جیان لوییجی بوفون با کمک مدافعین ایتالیا فوق العاده عمل کردند و مانع گلزنی مهمان شدند، تا ایتالیا با برتری 1-0 در این دیدار در آستانه حضور در جام جهانی قرار بگیرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: