پيروزي پاراگوئه،شيلي و اروگوئه برابر حريفان
تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, | 10:9 | نویسنده : Amir

در مرحله مقدماتي جام‌جهاني 2014 برزيل در منطقه آمريکاي جنوبي تيم‌هاي ملي فوتبال کلمبيا، پاراگوئه، ونزوئلا و اروگوئه بر حريفان خود غلبه کردند.


در مرحله انتخابي مسابقات فوتبال جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آمريکاي جنوبي بامداد امروز (شنبه) 4 ديدار برگزار شد که در يکي از ديدارها تيم ملي فوتبال پاراگوئه در خانه خود پذيراي بوليوي بود.

جدال 2 تيم قعرنشين جدول رد‌ه‌بندي منطقه آمريکاي جنوبي را پاراگوئه با نتيجه 4 بر صفر به سود خود به پايان برد تا از انتهاي جدول جدا شود. براي پاراگوئه در اين ديدار جاناتان فابرو (16)، روکه سانتاکروز (47)، ريچارد اورتيز (80) و گوستاوو گومز (84) گلزني کردند. پاراگوئه با 11 امتياز در رده هشتم جدول رده‌بندي مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني در منطقه آمريکاي جنوبي قرار دارد و بوليوي با 10 امتياز در قعر جدول اين منطقه ايستاه است.

در ديداري ديگر تيم ملي فوتبال شيلي که در خانه‌اش ميزبان ونزوئلا بود با نتيجه 3 بر صفر ميهمان خود را از پيش‌رو برداشت. در اين ديدار ادواردو وارگاس (11)، مارکوس گونزالس (30) و آرتور ويدال (85) موفق به گشودن دروازه ونزوئلا شدند. در حال حاضر شيلي با 24 امتياز در رده سوم جدول رده‌بندي منطقه آمريکاي جنوبي قرار دارد و ونزوئلا هم با 16 امتياز در جايگاه ششم اين رده بندي ايستاده است.

در مسابقه‌اي ديگر تيم ملي فوتبال کلمبيا در خانه خود به مصاف اکوادور رفت. کلمبيا در حالي موفق شد اين بازي را يک بر صفر به سود خود به پايان برساند که اکوادور از دقيقه 28 و با اخراج گابريل آچيلير 10 نفره به بازي ادامه مي‌داد. کلمبيا با اين برد 26 امتيازي شد و به خاطر تفاضل گل کمتر پشت‌سر آرژانتين صدرنشين ايستاد. اکوادور نيز همچنان با 21 امتياز در جايگاه چهارم است.

در آخرين ديدار برگزار شده نيز تيم ملي فوتبال پرو در ورزشگاه ناسيونال دي‌ليما پذيراي اروگوئه بود. در اين ديدار پاراگوئه موفق شد با نتيجه 2 بر يک از سد ميزبان خود بگذرد و با 19 امتياز در رده پنجم جدول قرار بگيرد.

گل‌هاي اروگوئه را لوئيز سوارز (43- پنالتي و 67) به ثمر رساند و تنها گل پرو را جفرسون فارفان (84) وارد دروازه ميهمان کرد. لازم به ذکر است پرو هم با 14 امتياز در مکان هفتم جدول رده‌بندي منطقه آمريکاي جنوبي قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ