اکبرپور و حيدري به بازي با ذوب آهن نمي‌رسند
تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, | 13:42 | نویسنده : Amir

معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال اعلام کرد حيدري و اکبرپور بازي با ذوب آهن را از دست داده اند.

 

 

امين نوروزي اظهار داشت: با توجه به اين شرايط بدني انتظار مي‌رفت که اين همه مصدوم داشته باشيم، يک ماه قبل هم به اين موضوع اشاره کرده بودم که از لحاظ بدني شرايط مطلوبي نداريم و بايد به حال اين قضيه فکري کرد. البته قلعه نويي بابت اين مسئله نظرات خوبي دارد که مي‌تواند در آينده برنامه ‌ريزي خوبي داشته باشد.البته اين را هم بگويم که فرصت بدنسازي ما کم بوده است چون تمرينات خود را دير آغاز کرديم.

وي افزود: ما چند مشکل عضلاني در تيم داشتيم که با توجه به بازديد از پرونده‌هاي پزشکي بازيکنان متوجه شدند که شرايط خوب نيست و بايد تفکر جديدي جهت افزايش آمادگي جسماني بازيکنان ايجاد کنيم تا اين معضل حل شود. البته با اين برنامه ريزي‌هاي پي در پي سازمان ليگ اميدواريم نگاه به استقلال تغيير کند که اگر اين اتفاق نيفتاد مشکلات بيشتر خواهد شد.

معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال در خصوص آخرين وضعيت اکبرپور گفت: او از ناحيه همسترينگ دچار کشيدگي شده و قرار است بعد از ظهر از او ام آر آي بگيريم تا ميزان آسيب ديدگي‌اش مشخص شود هر چند او به بازي با ذوب آهن نمي‌رسد و صبح امروز نيز زير نظر ما فيزيوتراپي کرد.

نوروزي در خصوص حيدري نيز گفت: اين بازيکن هم زير نظر خودم تحت درمان است و به بازي با ذوب آهن نمي‌رسد. اما بايد شرايط را طوري مهيا کنيم که در بازي با بوريرام از او استفاده شود البته اين اتفاق در شرايطي رخ مي‌دهد که بتوانيم روزي دو جلسه با حيدري کار کنيم.

وي تاکيد کرد: خوشبختانه اتفاق خوبي که در اهواز افتاد اين بود که قلعه نويي با توصيه کادر پزشکي حيدري را تعويض کرد که بايد از او تشکر کنيم که تعامل خوبي با کادرپزشکي دارد. البته او قبول کرد که در چنين بازي مهمي مثل دربي حيدري نباشد که اگر او بازي مي‌کرد دو ماه از ميادين دور مي‌شد.

وي در خصوص وضعيت بيک‌زاده نيز گفت: او دويدن را شروع کرده و فکر مي‌کنم براي بازي با ذوب آهن شرايط بازي داشته باشد.

نوروزي در خصوص جمشيديان گفت: او از لحاظ پزشکي مشکلي ندارد و بايد با بدنساز تيم کار کند تا در بازي با بوريرام از او استفاده شود هر چند به يکباره نبايد به او فشار وارد شود و کم کم بازي کند که جا بيفتد.

وي در پايان اظهار داشت: روز گذشته در دربي اتفاق جديدي رخ داد که گفتنش خالي از لطف نيست، وقتي مهدي نظري دچار مصدوميت شد کادر پزشکي ما در داخل زمين با استفاده از دستگاهي به نام استاپلر سر او را بخيه زدند. اين براي اولين بار بود که داخل زمين رخ داده و بايد از همين جا از کادرپزشکي خود تشکر کنم که با سرعت اين کار را انجام دادند. ما قبلا هم اين کار را انجام مي داديم اما بيرون از زمين.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ