کریستیانو رونالدو بازی برابر برزیل را از دست داد!
تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, | 18:52 | نویسنده : Amir

به گفته پزشک تیم ملی پرتغال، کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال به دلیل مصدومیت در دیدار برابر ایرلند شمالی، قادر به همراهی تیم ملی کشورش در بازی دوستانه برابر تیم ملی برزیل نیست.


کریستیانو رونالدو که با هتریک برابر ایرلند شمالی، رکورد گلزنی اوزبیو افسانه فوتبال پرتغال را شکست، به دلیل مصدومیت دیدار دوستانه برابر برزیل در روز سه شنبه را از دست داد.

رونالدو با 3 گلی که در پیروزی 4 - 2 تیم ملی کشورش برابر ایرلند شمالی به ثمر رساند، اجازه نداد امید های شاگردان بنتو برای صعود به جام جهانی از دست برود و حالا آنها با یک بازی بیشتر و 17 امتیاز صدرنشین گروه خود هستند و بالاتر از روسیه 15 امتیازی قرار گرفته اند.

رونالدو با گلزنی در دیدار دیشب 43 گله شد و رکورد 41 گل ملی اوزبیو را کنار زد و حالا پس از پائولتا 47 گله دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی پرتغال محسوب می شود.

هنریکه جونز، پزشک تیم ملی پرتغال اعلام کرد که رونالدو نمی تواند در بازی سه شنبه به میدان برود و اما با حضور در کنار اعضای تیم، روحیه مناسبی را خواهد داد.

او گفت: "رونالدو در طول این یک هفته درد شدیدی را تحمل کرد. او در بازی با ایرلند یک فداکاری بزرگ به خرج داد و حالا نیاز به استراحت دارد."

به این ترتیب، او به پایتخت اسپانیا باز خواهد گشت تا زیر نظر کارلو آنچلوتی و سایر اعضای کادر فنی تمرینات خود را از سر گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ