گزارش تمرين عصر امروز استقلال
تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, | 19:28 | نویسنده : Amir

تمرين امروز (شنبه)‌ تيم فوتبال استقلال در غياب 7 بازيکن برگزار شد.


تمرين تيم فوتبال استقلال يک روز پس از تساوي بدون گل مقابل پرسپوليس امروز (شنبه) در کمپ اختصاصي اين باشگاه در حالي برگزار شد که فرهاد مجيدي، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، خسروحيدري، آندرانيک تيموريان، سياوش اکبرپور و محمد قاضي غايب بودند.

هاشم بيک‌زاده با بيني بانداژ شده در تمرين استقلال حاضر شد و به صورت اختصاصي همراه احمد جمشيديان، ديگر مصدوم استقلال که تازه به تمرينات بازگشته است تمرين کرد. دکتر امين نوروزي، معاون پزشکي باشگاه استقلال دقايقي با بيک‌زاده و جمشيديان صحبت کرد و به آنها گفت در تمرين امروز بايد اختصاصي کار کنند.

* هنگامي که بازيکنان بيني بانداژ شده هاشم بيک‌زاده را ديدند به شوخي به اين بازيکن گفتند: آيا جراحي زيبايي انجام داده‌اي؟!

* پژمان منتظري و آرش برهاني که به همراه يکديگر در تمرين حضور يافته بودند در هنگام رفتن به داخل کمپ با آب و تاب با يکديگر در خصوص صحنه‌هاي دربي صحبت مي‌کردند.

* خبرنگار تلويزيون سوئيس که روز گذشته براي گزارش دربي در ورزشگاه حاضر شده بود، امروز براي گفت‌وگو با جواد نکونام به کمپ استقلال آمده بود. اين خبرنگار سوئيسي منتظر آندرانيک تيموريان نيز بود اما خبري از هافبک استقلال نشد.

* امير قلعه‌نويي به همراه آناليزورهاي استقلال فيلم دربي روز گذشته را نگاه کردند و جالب اينکه هنگامي‌که صحنه از دست دادن موقعيت گل توسط فرهاد مجيدي رسيد قلعه‌نويي و دستيارانش به مانند بازي فوتبال افسوس خوردند! آنها پس از پايان تماشاي فيلم بازي روز گذشته به اين نتيجه رسيدند که استقلال برتر از پرسپوليس بوده و اگر موقعيت فرهاد مجيدي در ابتداي نيمه دوم به گل تبديل مي‌شد شرايط بازي تغيير مي‌کرد.

* هنگامي که امير قلعه‌نويي وارد کمپ شد حدود 10 نفر از هواداران استقلال ايستاده براي او دست دادند و به سرمربي استقلال اعلام کردند به شدت به او علاقه دارند.

* ساموئل که در ديدار مقابل پرسپوليس با مد موي عجيب بازي کرده بود امروز با سري تراشيده شده در تمرين حاضر شد.

* مهدي رحمتي با 35 دقيقه تاخير در تمرين حاضر شد و دقايقي با دکتر نوروزي صحبت کرد.

* حدود 30 نفر از هواداران استقلال از نزديک نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بودند و جالب اينکه از غيبت بازيکنان استقلال تعجب کرده بودند.

* منصور پورحيدري و شاهرخ بياني در تمرين حضور داشتند.

* بازيکناني که مقابل پرسپوليس بازي کرده بودند ريکاوري کردند اما با دستور قلعه‌نويي ساير بازيکنان نيز زير نظر مربي بدنساز تيم کارهاي استقامتي انجام دادند. با نظر سرمربي استقلال بازيکنان کارهاي گروهي انجام ندادند تا به نوعي به آنها استراحت داده شود.

تيم استقلال روز پنج‌شنبه در هفته نهم ليگ برتر در اصفهان بايد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ