احتمال بازگشت مدافع برزيلي بايرن به شالکه
تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, | 9:30 | نویسنده : Amir

احتمال دارد مدافع برزيلي بايرن مونيخ به تيم سابقش در بوندس ليگا بازگردد.


تا شروع فصل جاري رقابت هاي ليگ فوتبال آلمان (بوندس ليگا) گفته مي شد رافينيا يکي از گزينه هاي واگذاري باوارايي ها است. اما در فصل جاري پس از ورود پپ گوارديولا ، اين مدافع کناري بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است.
رافينيا که از سال 2005 تا 2010 ستاره مطرح تيم شالکه بود، در مصاحبه اي عنوان کرده، در صورتي که بنابه هر علتي از جمع سرخ پوشان مونيخي خارج شود، بارديگر پيراهن شالکه را به تن خواهد کرد.

وي گفت: بايد اعتراف کنم نسبت به شالکه حس خاصي دارم. پنج سال از عمرم را نزد اين تيم گذراندم. دوران خوشي در گيلزن کرشن داشتم. آنها به من گفتند هر زمان که مايل باشم، درهاي تيم به رويم باز است. احتمال دارد بازهم پيراهن شالکه را به تنم کنم.

وي ادامه داد: البته در زماني که شايعات در مورد ترک مونيخ توسط من منتشر مي شد، اولي هوينس مدير بايرن به من اطمينان خاطر داد همچنان خواهان ادامه همکاري است. حتي کارل هاينس رومينيگه، معاون وي نيز همين موضوع را تاکيد کرد که امکان ادامه همکاري ام در اينجا مهيا شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ