پيروزي پرگل گيتي پسند مقابل زمزم
تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, | 20:33 | نویسنده : Amir

تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان در هفته اول ليگ برتر مقابل زمزم به برتري پرگل دست يافت.

آخرين ديدار هفته اول ليگ برتر فوتسال عصر امروز در حالي که قرار بود از ساعت 17 برگزار شود با يک ساعت و 15 دقيقه تاخير آغاز شد.

اين تاخير به دليل درگيري‌هاي به وجود آمده بين اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و رئيس هيئت فوتبال اين استان بود. مسئول اداره کل ورزش و جوانان اجازه حضور دبير هيئت فوتبال اين استان را نمي‌داد و ماموران حراست نيز اعلام کردند در صورت عدم حضور وي نمي‌توانند امنيت بازي را برقرار کنند. در پايان اين موضوع با وساطت افتخاري به پايان رسيد و مسئول فدراسيون فوتبال اجازه برگزار بازي را با يک ساعت تاخير داد.

افتخاري در اين زمينه به فارس گفت: اتفاقات به وجود آمده به علت اختلافات هيئت فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان رخ داد، اما اين موضوع را برطرف کرديم و بازي با يک ساعت تاخير آغاز شد.

اين ديدار پرحاشيه در پايان با نتيجه 7 بر صفر به سود گيتي‌پسند به پايان رسيد. افشين کاظمي، سعيد تقي‌زاده، محمد طاهري، فرشاد شارقي، احمد اسماعيل‌پور (3گل) گل‌هاي شاگردان رضا لک را به ثمر رساندند.

زمزم اصفهان همان گيتي‌پسند نوين است که به علت هم‌نامي با تيم فوتسال گيتي‌پسند با نام زمزم در رقابت‌ها حاضر شد کادر فني و بازيکنان گيتي‌پسند نوين در اين تيم بازي مي‌کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ