دور پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا
تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, | 13:41 | نویسنده : Amir

در اولين شب از دور پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان تکليف 8 تيم صعود کرده به دور حذفي مشخص است و در اين ميان زنيت‌، اندرلشت، آژاکس و منچسترسيتي براي حضور در ليگ اروپا رقابت مي‌کنند.

  

پيکارهاي دور پاياني (هفته ششم) ليگ قهرمانان اروپا در حالي از سه‌شنبه شب آغاز مي‌شود که تکليف 8 تيم صعود کرده به دور حذفي اين مسابقات از هم اکنون مشخص است.

به گزارش فارس، پورتو ، پاري‌سن‌ژرمن، شالکه ،‌ آرسنال،  مالاگا ، آ.ث‌ميلان، بورسيادورتموند و رئال مادريد،‌ تيم‌هاي هستند که تا قبل از شروع دور آخر مسابقات، با کسب امتيازات لازم ‌خيال خود و هواداران خويش را راحت کردند.

حتي ديناموکيف و المپيايکوس بليت حضور در ليگ اروپا را گرفته‌اند. و بر اين اساس در گروه سوم و چهارم 4 تيم بر سر کسب 2 سهميه باقيمانده ليگ اروپا رقابت خواهند کرد.

اتفاقي که به مهيج‌شدن پيکارهاي اين دو گروه در شب پاياني منجر خواهد شد.

*گروه اول:

در اين گروه پورتو پرتغال و پاري‌سن‌ژرمن راه‌يافته‌هاي دور بعدي هستند و تنها بر سر کسب عنوان صدرنشين گروه با يکديگر رقابت مي‌کنند. ديناموکيف با کسب 4 امتياز نيز به ليگ اروپا راه يافته است و ديناموزاگرب که امتياز ندارد، حذف شده و ناکام گروه است.

مطابق برنامه پاري‌سن‌ژرمن در خانه پذيراي پورتو پرتغال (برد يک بر صفر پورتو در بازي رفت) است. ديناموزاگرب نيز در خانه پذيراي ديناموکيف(بازي رفت برد 2 بر صفر ديناموکيف) خواهد شد.

جدول گروه اول:

1- پورتو 13 امتياز (صعود کرده)

2- پاري‌سن‌ژرمن فرانسه 12 امتياز (صعود کرده)

3-ديناموکيف اوکراين 4 امتياز

4- ديناموزاگرب کرواسي بدون امتياز

 *گروه دوم:

در اين گروه شالکه و آرسنال صعود کرده‌اند. اين دو تيم 11 و 10 امتيازي تنها بر سر کسب عنوان صدرنشيني در اين شب رقابت دارند. همچنين تکليف المپياکوس يونان به عنوان تيم سوم گروه (6امتياز) براي حضور در ليگ اروپا مشخص است. ضمن آنکه مون‌پليه فرانسه نيز حذف شده است.

مطابق برنامه مون پليه که در ديدار رفت به تساوي 2 بر 2 رسيد، ميزبان شالکه آلمان است. آرسنال نيز که در بازي رفت 3 بر يک پيروز شد، راهي يونان مي‌شود تا با المپياکوس مصاف دهد.

جدول گروه دوم:

1- شالکه آلمان 11 امتياز (صعود کرده)

2-آرسنال انگليس 10 امتياز (صعود کرده)

3-المپياکوس يونان 6 امتياز

4-مون‌پليه فرانسه يک امتياز

*گروه سوم:

در گروه سوم مالاگا تيم اول گروه است و آ.ث‌ميلان در رده دوم جاي دارد. اين دو تيم اسپانيايي و ايتاليايي جواز صعود را در دست دارند؛ اما تکليف تيم راه يافته به ليگ اروپا مشخص نيست. زنيت روسيه و اندرلشت هر دو 4 امتيازي هستند و اميدوارند با کسب نتيجه در اين شب، حداقل امکان حضور در ليگ اروپا را کسب کنند.

براين اساس آ.ث‌ميلان در سن‌سيرو ، ورزشگاه خانگي اش به استقبال از زنيت (بازي رفت 3 بر 2 به سود ميلان) خواهد رفت. همچنين مالاگا در لاروسلدا، زمين خانگي‌اش ميزبان اندرلشت است.(بازي رفت برد 3 بر صفر مالاگا).

جدول گروه سوم:

1- مالاگا اسپانيا 11 امتياز (صعود کرده)

2- آ.ث‌ميلان ايتاليا 8 امتياز (صعودکرده)

3- زنيت سن‌‌پترزبورگ 4 امتياز

4-اندرلشت بلژيک 4 امتياز

*گروه چهارم:


در اين گروه بورسيادورتموند و رئال مادريد جواز صعودگرفته‌اند. تيم آلماني 11 امتيازي (تفاضل گل 5+) است و حريف کهکشاني 8 امتيازي (تفاضل گل 3+).  زردپوشان صدرنشين و مادريدي‌ها تيم دوم گروه هستند و تنها در اين 2 رده ممکن است بين دو حريف جابجايي صورت گيرد.

در واقع «عامل رقابتي» باقيمانده کسب مجوز حضور در ليگ اروپا ميان آژاکس آمستردام (4 امتياز) و منچسترسيتي (3 امتياز) است.

از اين رو رئال مادريد پذيراي آژاکس آمستردام خواهد شد (بازي رفت برد 4 بر يک مادريدي‌ها). همچنين بورسيادورتموند در زيگنال ايدونا پارک منتظر منچسترسيتي انگليس (بازي رفت تساوي يک بر يک) خواهد بود.

جدول گروه چهارم

1- بورسيادورتموند آلمان 11 امتياز (صعود کرده)

2-رئال مادريد اسپانيا 8 امتياز (صعود کرده)

3-آژاکس آمستردام هلند 4 امتياز

4-منچسترسيتي انگليس 3 امتياز


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ