تاج با توانايي‌هايي که دارد مي‌تواند موفق باشد
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 13:18 | نویسنده : Amir

رييس فدراسيون فوتبال با تقدير از غلامرضا بهروان گفت که مهدي تاج توانايي اداره سازمان ليگ را دارد.

در نشست خبري امروز (چهارشنبه) مهدي تاج در ابتدا علي کفاشيان و سيد هادي آيت‌اللهي رييس و نايب رييس فدراسيون هم حاضر شدند. کفاشيان در ابتداي اين جلسه گفت: تاج فرد جديدي نيست و در گذشته هم در فدراسيون بوده است و به وظايف‌اش آگاهي دارد.

وي افزود: الان هم مسئوليت جديدي را بنا بر حساسيتي که وجود داشت در اختيار گرفته. از زحمات بهروان هم تشکر مي‌کنم. او در جلسه ديروز حاضر شد اما امروز کار داشت و عذرخواهي کرد و نيامد. بهروان کماکان در مجموعه ما هم هست و به سازمان ليگ کمک خواهد کرد.

کفاشيان افزود: مجمع فدراسيون فوتبال دو بخش دارد که يکي نماينددگان باشگاه‌ها و ديگري روساي هيات‌هاي استان‌ها هستند. ما در حال تغيير يک سري آيين‌نامه‌ها هستيم و تصميم گرفته شده که ليگ دسته يک هم به يک ليگ برتر بپيوندد چون همه باشگاه‌ها بايد حرفه‌اي شوند. بنابراين مسئوليت سازمان ليگ دو برابر مي‌شود. آيين‌نامه‌هاي آن بايد بعضا تغيير کند و اصلاح شود و اين کارها در ضمن کارهاي روتين سازمان ليگ صورت مي‌گيرد.

وي افزود: ما با اجراي طرح آسياويژن در استان‌هاي مختلف ساختار خوبي را براي هيات‌هاي فوتبال درست کرده‌ايم و ثبات کاري در آنها ايجاد شده است. در حال حاضر چنين ماموريتي را به تاج داديم که براي ساختارمند شدن باشگاه‌ها نيز کار کند که اين وظيفه بسيار خطير است. امروز هر فعاليتي در فدراسيون داريم حاصل کار اصولي باشگاه‌ها است که طبيعتا ساختارمند شدن آن‌ها به پيشرفت کار کمک مي‌کند. بي‌ترديد در آينده‌اي نزديک مجمع را تشکيل مي‌دهيم و موانع را برطرف مي‌کنيم. مطمئن هستم تاج با توانايي‌هايي که دارد مي‌تواند موفقيت‌هاي خوبي در کارش داشته باشد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ