تجديد قواي آرسنال در ژانويه
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 13:19 | نویسنده : Amir

سرمربي آرسنال فاش کرد در پنجره نقل و انتقال‌هاي زمستاني بازيکنان جديدي به ترکيب تيمش اضافه خواهد کرد.

به نقل از ساکرنت، آرسنال که اکنون در رده ششم جدول رده بندي قرار دارد، به فکر تجديد قوا در فصل ژانويه افتاده است.

پيش از اين نام محمد ديامه، لوکاس بيگليا و اتين کاپو در ارتباط با آرسنال به گوش رسيده ولي به نظر مي‌رسد آرسن ونگر قصد دارد بازيکنان ديگري را نيز به خدمت بگيرد.

البته ونگر به شدت درگير تمديد قرارداد تئو ولکات نيز هست و به نظر مي‌رسد سرانجام توانسته اين بازيکن را براي ماندن در لندن راضي کند.

ونگر در مورد شرايط تيمش گفت: به سختي در حال تلاش براي هرچه بهتر شدن تيم هستيم. نخست اينکه بازيکنان آسيب ديده تيم را زودتر از زمان ممکن به ترکيب بازگردانيم و همچنين قرارداد ولکات را نيز تمديد کنيم. زماني که اين 2 کار انجام شد، به کارهاي ديگر خواهيم پرداخت. در حال حاضر نمي‌توانم چيزي در اين مورد به شما بگويم.

ونگر در ادامه عنوان کرد: تيم خوبي در اختيار دارم. مي‌دانم که در حال شنا کردن برخلاف جريان آب هستيم. بازيکنان خوبي در تيم حضور دارند ولي برخي از هواداران اين موضوع را باور ندارند. خريد بازيکن در ژانويه خيلي سخت است زيرا بازيکناني که مي‌توانستند به تيم ما قدرت بيشتري دهند، در تابستان راهي تيم‌هاي ديگر شده‌اند. اگر بازيکن خوبي پيدا کنيم که بتواند برخي ضعف‌هاي ما را پوشش دهد، بدون شک او را به آرسنال خواهيم آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ