10 انتقال برتر از لالیگا به لیگ برتر انگلستان در تابستان سال 2013
تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 9:26 | نویسنده : Amir

تیم استانرد : " مسعوت اوزیل شاید گران ترین انتقال امسال باشد اما این هیچ تضمینی برای ارزشمند بودن این بازیکن نیست "


در اینجا به بهترین نقل انتقالات تابستان سال 2013 از لالیگا اسپانیا به لیگ برتر انگلستان می پردازیم.

10- فرناندو آموربیتا - از اتلتیکو بیلبائو به فولام ( بازیکن آزاد )

مثل یورنته و خوای مارتینز چرا نباید در بهترین روز های خود، باسک ترک نکند. فرناندو پس از بازگشت به بیلبائو هرگز استقبال گرمی از آن نشد و این بدان معناست که او با 8 سال تجربه در لالیگا و بدون هیج هزینه ای نمی تواند انتقالی بدی برای فولام باشد .

9- ژوزه کاناس - از رئال بتیس به سوانسی ( بازیکن آزاد )

این مرد اسپانیایی با انتقالی آسان به عنوان هافبک دفاعی به مدت 4 سال به سوانسی پیوست. کاناس با مدل مو های جذابش و سبک بازی منحصر به فرد خود یکی از خرید های خوب سوانسی بوده است.

8- ایگو آسپاس - از سلتا ویگو به لیورپول ( 9 میلیون یورو )

مهاجم های اسپانیای زیادی بودند که در لیگ برتر عملکرد درخشانی داشتند و به سرعت با شرایط موجود در لیگ انگلستان وقف پیدا می کردند. آسپاس هم به نظر می رسد از جمله این بازیکنان باشد . او یک بازیکن تست نشده هست که فقط 1 سال در فوتبال حرفه مشغول به فعالیت بوده ولی حس جنگدگی و خلاقیت بالایی دارد و می تواند به لیورپول کمک کند.

7- گری مدل - از سویا به کاردیف ( 13 میلیون یورو )

بسیاری عقیده داشتند گری مدل ارزش این قیمت را ندارد اما او بازیکن فوق العاده جنگنده ی است و او هافبک دفاعی است که هر کسی از مواجه شدن با او واهمه دارد . با این ترکیب کاردیف یکی از جنگنده ترین و خشن ترین تیم های لیگ برتر می شود و نباید از آمار تعداد تکل های آن تعجب کرد.

6- جرارد دلفو - از بارسلونا به اورتون ( قرضی )

این معامله نباید ضرری برای تیم اورتون داشته باشد . مرد جوان اسپانیایی با انتقالی هوشمندانه به اورتون پیوست تا بتواند در یک رقابت سخت قرار بگیرد . دلفو در سال گذشته برای تیم بارسلونا B توانست 19 گل را به ثمر برساند و نمایش خیره کننده برای تیم زیر 20 سال اسپانیا در جام جهانی روبرتو مارتینز را قانع کرد تا او را به خدمت بگیرد.

5- روبرتو سولدادو - از والنسیا به تاتنهام ( 30 میلیون یورو )

این قیمت برای مهاجم همه کاره ی مانند سولدادو نباید گران باشد. حالا تاتنهام نقشه های زیادی برای موقیعت ایجاد کردن توسط سولدادو دارند . امسال یک دوئل بسیار زیبا بین روبرتو سولدادو و آلوارو نگردو را در لیگ برتر شاهد خواهیم بود.

4- مارتین دمیکلیس - از اتلتیکو مادرید به منچستر سیتی ( 5 میلیون یورو )

این مرد آرژانتینی به نظر می رسد یکی از بهترین نقل انتقالات امسال لالیگا به انگلستان باشد. او با انتقالی رایگان به ورزشگاه ویسنته کالدرون آمد و نمایش های قابل قبولی از خود گذاشت . مانوئل پلیگرینی به شدت خواهان به خدمت گرفتن دمیکلیس بود . دمیکلیس تجربه های بسیار خوبی با مالاگا داشته و می تواند این تجربه ها را با منچستر سیتی تکرار کند.

3- خسوس ناواس - از سویا به منچستر سیتی ( 20 میلیون یورو )

این یک واقیعت است که خسوس ناواس یکی از بهترین بازیکن های سویا هست و ثبات کاملی در این تیم داشته است . او یکی از مطمئن ترین وینگر های لالیگا هست  هر فصل ناواس یکی از بهترین پاسور ها و حرکت کننده های کناری لالیگا بوده است اما خسوس در منچستر سیتی به علت تعداد زیاد بازیکنان درجه یک کار سختی در پیش دارد.

2- آلوارو نگردو - از سویا به منچستر سیتی ( 25 میلیون یورو )

نگردو یه مهاجم قدرتی و جنگنده هست و در درگیری های هوایی بسیار قدرتمند  است . او در فورم خوبی قرار دارد و رمان آن رسیده بود تا با انتقال به تیمی دیگر شرایط خود را بهتر کند . او همچنین در پشت محوطه جریمه خطزناک است . نگردو یکی از با انگیزه ترین بازیکنان سیتی هست تا بتواند توجه دل بوسکه را به خود برای انتخاب او در ترکیب تیم ملی اسپانیا جلب کند.

1- مسعوت اوزیل - از رئال مادرید به آرسنال ( 50 میلیون یورو )

طرفداران و بازیکنان رئال مادرید باور نمی کردند که این انتقال صورت گرفته است . خشم هوادران رئال تا حدودی با درخشش ایسکو و خرید گرت بیل کاهش یافته اما آنها بهترین پاسور خود را از دست دادند. اوریل بازیکن تکنیکی و با استعدادی هست که مادریدی ها به زودی از فروختن آن پشیمان خواهند شد. روزنامه ی مارکا می گوید : " اوزیل یکی از بهترین بازیکن های جهان هست ، مادرید نبود او را احساس خواهد کرد، هرگز تصور خروج او را نداشتیم "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ