کریستیانو رونالدو قبل از 22 سپتامبر قرارداد جدیدش را امضاء می کند
تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 19:22 | نویسنده : Amir

قرارداد جدید کریستیانو رونالدو آماده است و تنها منتظر یک امضاء است.


بعد از ماه ها نوسان در جریان مذاکرات، توافقات برای حفظ ستاره پرتغالی تا ژوئن سال 2018 عملاً صورت گرفته است. تنها مسائل جزئی و نکاتی ظریف باقی مانده تا قراداد جدید نهایی شود. انتظار می رود فلورنتینو پرز امضای قرارداد جدید را قبل از مجمع عمومی و 22 سپتامبر به طور رسمی اعلام کند.

اولین تماس ها میان باشگاه و بازیکن در پایان فصل 12- 2011 از راه رسید؛ از آن موقع تا کنون لحظات عصبی و هیجان کننده زیادی وجود داشته است- نگران کننده ترین آن در 2 سپتامبر سال گذشته، به دنبال ملاقات با فلورنتینو در دفتر کار اتفاق افتاد؛ وقتی که کریستیانو گفت: "احساس ناراحتی می کنم."

در آن موقع، بازیکن تصمیم گرفت تا قراردادش را تمدید نکند و مصمم بود که مادرید را ترک کند. اما مذاکرات در پایان فصل گذشته از سر گرفته شد و این مدیر برنامه های کریستیانو، خورخه مندز بود که برنامه ای طراحی کرد تا ذهنیت بازیکن را تغییر دهد.

از آن زمان به بعد فلورنتینو در اظهاراتی متعدد با اطمینان اعلام کرد که کریستیانو در مادرید ادامه خواهد داد؛ مانند آخرین اظهاراتش که گفته بود: "کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست و من مطمئنم که با او، مادرید دهمین قهرمانی اروپایی خود را به دست خواهد آورد."

قرارداد جدید کریستیانو با افزایش دستمزدی قابل توجه همراه خواهد بود و او را تبدیل به بالاترین عضو دریافت کننده دستمزد در دنیای فوتبالیست ها خواهد کرد، هرچند با توجه به بند محرمانه قراردادش، بعید است اطلاعات دقیق در مورد حقوق و دستمزد او به بیرون درج کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ