برتري برزيل و توقف اسپانيا در بازي‌هاي دوستانه
تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 8:58 | نویسنده : Amir

بازي‌هاي دوستانه ملي با توقف اسپانيا و برتري برزيل بر پرتغال ادامه يافت.


بازي‌هاي دوستانه ملي شب گذشته و بامداد امروز با چند ديدار ادامه يافت که در حساس‌ترين بازي برزيل در خانه به ديدار پرتغال رفت و موفق شد در پايان با نتيجه 3 بر يک به پيروزي برسد.

در اين ديدار که در ورزشگاه گيلت برگزار شد، پرتغالي‌ها کريستيانو رونالدو را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتند اما خيلي زود موفق شدند از ميزبان صاحب‌نام خود جلو بيفتند.

رائول ميرلش هافبک پرتغالي‌ها موفق شد در دقيقه 18 گل نخست بازي را به ثمر برساند. برتري مهمان تنها 5 دقيقه دوام داشت. تياگو سيلوا مدافع پيشناخته برزيل موفق شد در دقيقه 23 گل تساوي بازي را به ثمر برساند.

برزيل که در بازي دوستانه قبل خود موفق شده بود استراليا را با نتيجه 6 بر صفر شکست دهد، باز هم هجومي ظاهر شد و موفق شد در دقيقه 34 با ضربه نيمار به گل برتري خود در اين ديدار برسد. البته اين پايان کار نبود و جو ديگر مهاجم برزيلي نيز موفق شد در دقيقه 49 گل سوم ميزبان را به ثمر برساند تا اسکولاري بتواند شاگردان سابق خود در تيم ملي پرتغال را شکست دهد.

اسپانيا در ديگر ديدار دوستانه شب گذشته در ورزشگاه ژنو برابر شيلي به ميدان رفت و در پايان با تساوي 2 بر 2 متوقف شد. در اين ديدار ابتدا شيلي در دقيقه 5 با ضربه ادواردو وارگاس به گل رسيد اما روبرتو سولدادو موفق شد در دقيقه 38 گل تساوي را به ثمر برساند. وارگاس يک بار ديگر موفق شد شيلي را در ثانيه‌هاي پاياني نيمه نخست جلو بيندازد اما دردقيقه 91 اسپانيا با ضربه خسوس ناواس موفق شد از شکست فرار کند. در اين ديدار ايکر کاسياس روي نيمکت ذخيره‌ها قرار داشت و دل بوسکه از ويکتور والدوس درون دروازه اسپانيا استفاده کرد.

نتايج بازي‌هاي دوستانه

برزيل 3 – پرتغال يک

اسپانيا 2 – شيلي 2

نيجريه 4 – بورکينافاسو يک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ