مديرعامل پاس همدان تبرئه شد
تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 9:5 | نویسنده : Amir

با رأي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، عبدالحميد رمضاني که شش ماه محروم شده بود با ارائه مدارک دال بر بي‌گناهي خود حکم برائت خود را از اين کميته گرفت.


شامگاه سه‌شنبه آراء جديد کميته انضباطي در مورد اعتراض به آراي کميته استيناف صادر شد و عبدالحميد رمضاني مدير عامل باشگاه پاس همدان از محروميت تبرئه شد.

در اين حکم که براي هيئت فوتبال استان همدان نيز ارسال شده و مسئولان اين هيئت اين موضوع را تأييد کردند، آمده است به استناد مواد 17 و 29 آيين‌نامه انضباطي فدراسيون فوتبال ضمن نقض دادنامه شماره 27 مورخه 9 تيرماه 92 اين کميته حکم برائت عبدالحميد رمضاني مدير عامل باشگاه پاس اعلام مي‌شود.

در ادامه اين حکم محروميت اميد طيري سرمربي اسبق سبزپوشان و علي خلف مدير روابط عمومي اين باشگاه هم از شش ماه به چهار ماه تقليل يافته است.

سبزپوشان همداني که با وجود محروميت مدير عامل اين باشگاه با تعيين سرمربي و کادر فني تيم خوبي را آماده کردند، بعد از برگزاري اردوي 10 روزه در سرعين و انجام چندين بازي تدارکاتي دوستانه براي حضوري پرقدرت در ليگ دسته يک جام آزادگان 93- 92 مهيا شدند.

بلاتکليفي در هيئت مديره و عدم تشکيل جلسات به تبع آن عدم تصويب بودجه لازم و همچنين بدهي 60 ميليارد ريالي ادوار گذشته پاسي‌ها يکي از بزرگ‌ترين مشکلات رمضاني است که بايد براي رفع اين معضل تا قبل از شروع رقابت‌ها و کوران مسابقات تلاش زيادي بکند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ