رکورد عجيب و غريب ياوري در ليگ برتر
تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 9:19 | نویسنده : Amir

محمود ياوري مربي قديمي و باتجربه فوتبال ايران در صورت نشستن احتمالي بر روي نيمکت فجر سپاسي باز هم يک رکورد جديد در فوتبال ايران به ثبت خواهد رساند.


با استعفاي همزمان محمود ياوري و غلام پيرواني از سرمربيگري تيم‌هاي مس کرمان و فجرسپاسي شيراز شنيده مي‌شود که توافق ياوري با تيم سابقش يعني فجر به مرحله نهايي رسيده و اين مربي طي چند روز آينده به عنوان سرمربي نماينده شيراز معرفي خواهد شد.

اما نگاهي به کارنامه مربيگري محمود ياوري طي چند ماه گذشته آماري عجيب را به ما مي دهد که شايد در هيچ نقطه فوتبال جهان با اين مساله روبرو نشويم. ياوري در آخرين هفته ليگ دوازدهم يعني بيستم ارديبهشت ماه امسال بر روي نيمکت فجر سپاسي تيمش را در مقابل راه آهن هدايت کرد و چهل روز بعد به عنوان سرمربي ذوب آهن در مرحله پلي آف حضور پيدا کرد.

سرهنگ ياوري يک ماه بعد هم در هفته اول ليگ سيزدهم به عنوان سرمربي مس کرمان در مقابل منصور ابراهيم زاده و راه آهن بر روي نيمکت مس کرمان نشست و حضور دوباره او در فجر سپاسي نام چهارمين تيم را در طي مدتي حدوداً چهارماهه در کارنامه مربيگري محمود ياوري ثبت خواهد کرد. البته ياوري قبلاً رکورد ديگري هم در اين زمينه داشت و در ليگ دهم با حضور در تيم‌هاي صبا، پاس همدان و استيل آذين در يک فصل بر روي نيمکت سه تيم نشسته بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ