مربي تيم ملي فوتبال جمهوري چک استعفا کرد
تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 10:14 | نویسنده : Amir

در پي شکست تيم ملي فوتبال جمهوري چک مقابل ايتاليا در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني در قاره اروپا، ميشال بيلک مربي جمهوري چک استعفا کرد.


در رقابت‌هاي گروه دوم اروپا، جمهوري چک با نتيجه دو بر يک بازي را مقابل ايتاليا واگذار کرد.

 در جدول رده‌بندي رقابت‌ها در اين گروه، ايتاليا در فاصله دو هفته مانده به پايان رقابت‌ها، با 20 امتياز از 8 بازي جواز حضور در مرحله نهايي رقابت‌ها را کسب کرد. در حال حاضر بلغارستان با 13، دانمارک با 12 و جمهوري چک با نه امتياز از هشت بازي در رده‌هاي دوم تا چهارم قرار دارند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از تورين، مربي جمهوري چک در پايان اين بازي گفت: دوست داشتم تا زماني که هنوز فرصتي براي صعود به مرحله نهايي جام جهاني وجود داشت، در کنار تيم مي‌ماندم اما در حال حاضر هيچ بختي وجود ندارد و بنابراين استعفا مي‌کنم.

وي در کنفرانس مطبوعاتي پايان بازي افزود: ما ديگر فرصت صعود نداريم. شايد روي کاغذ هنوز بختي براي صعود وجود داشته باشد اما نمي‌توان چنين چيزي را باور کرد.

بيلک ضمن اظهار تاسف شديد از نتيجه به دست آمده افزود: هر گونه تصميم‌گيري در اين زمينه بر عهده رئيس فدراسيون فوتبال جمهوري چک است.

وي افزود شايد اگر کوژاک در لحظات پاياني نيمه اول گل دوم را به ثمر مي‌رساند، در پايان نتيجه را واگذار نمي‌کرديم، چون هر دو گل نيمه دوم ايتاليا را خيلي سريع دريافت کرديم.

بيلک 48 ساله در سال 2009 به عنوان مربي جمهوري چک فعاليت خود را آغاز کرد و اين تيم را به مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي يورو 2012 رساند. جمهوري چک در اين مرحله با نتيجه يک برصفر مقابل پرتغال شکست خورد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ