گل‌محمدي: 3 امتياز بازي با داماش را مي‌خواهيم
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 13:41 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از نوآوري‌ها و افکار رويانيان در اين مدت لذت بردم، استعفايش غافلگيرم کرد.

يحيي گل‌محمدي در خصوص استعفاي محمد رويانيان از مديرعاملي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: پس از اينکه اين خبر بد را شنيدم، غافلگير شدم. رويانيان باعث دلگرمي پرسپوليس و بازيکنانش است و من اميدوارم در اين تيم بماند.

وي افزود:رويانيان زحمات زيادي کشيده و کارهاي بزرگي در اين مدت انجام داده که نبايد از چشم هيچ‌کس پنهان بماند. نوآوري‌ها و افکاري در او ديدم که واقعا لذت بردم.

وي ادامه داد: کارهاي رويانيان از جمله تشکيل آکادمي پرسپوليس، افتتاح نمايندگي‌ها در سراسر استان‌ها و درآمد‌زايي و کارهاي اقتصادي او زبانزد همه تيم‌هاست و ما بايد کاري کنيم که با بازگشت پرقدرت او از غافله عقب نمانيم.

وي با اشاره به مشکل مالي قرمز‌پوشان نيز گفت: خوشبختانه رويانيان پول خوبي به پرسپوليس آورده و هواداران بايد اينها را ببينند. انشاءالله فردا با قدرت بر مي‌گردد و ما را در اين روند رو به رشد تنها نمي‌گذارد.

وي در خصوص بازي با داماش نيز گفت: کار سختي مقابل تيم هماهنگ داماش داريم اما 3 امتياز بازي را مي‌خواهيم. گرفتن امتياز قبل از دربي حساسيت خاص خودش را دارد. به همين دليل با قدرت مقابل داماش به ميدان مي‌رويم تا با کمک بازيکنان و هواداران دست پر بيرون بياييم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ