تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 13:1 | نویسنده : Amir

حساس‌ترين ديدار هفته پنجم بوندسليگا در آليانس‌آره‌نا ميان بايرن‌مونيخ و هانوفر برگزار مي‌شود.

پس از يک هفته تعطيلي به دليل انجام بازي‌هاي ملي پنجمين هفته بوندسليگاي پنجاه‌ويکم جمعه شب با ديدار تيم‌هاي هرتا برلين و اشتوتگارت آغاز خواهد شد.

اين رقابت‌ها عصر شنبه با برگزاري شش ديدار ديگر پيگيري مي‌شود. حساس‌ترين ديدار هفته به ميزباني بايرن مونيخ، مدافع عنوان قهرماني انجام مي‌شود. باواريايي‌ها در ورزشگاه خانگي خود آليانس‌آره‌نا به ديدار هانوفر مي‌روند. دو تيم با تنها يک امتياز اختلاف در مکان دوم و سوم جدول رقابت‌هاي بوندسليگا در فصل 2014 – 2013 ايستاده‌اند. مردان پپ گوآرديولا در آخرين بازي خود در بوندسليگا برابر فرايبورگ با تساوي يک بر يک متوقف شدند ولي در اروپا با شکست دراماتيک چلسي قهرماني سوپرجام قاره سبز را براي نخستين بار از آن خود کردند.

بوروسيا دورتموند، صدرنشين جدول هم دو ساعت پس از آغاز ديدار بايرن – هانوفر ميزبان هامبورگ خواهد بود. در حالي که مردان يورگن کلوپ هر چهار ديدار گذشته خود را با برد به پايان رسانده‌اند، هامبورگ تنها يکي از چهار حريف گذشته خود را شکست داده و با چهار امتياز در مکان دوازدهم جدول جاي دارد.

لورکوزن و ماينتس ديگر تيم‌هاي 9 امتيازي جدول هم به ترتيب ميزبان ولفسبورگ و شالکه هستند.

هفته پنجم بوندسليگا با دو ديدار عصر يکشنبه به پايان مي‌رسد که در آخرين بازي هفته اينتراخت براونشوايگ ميزبان نورنبرگ، ديگر تيم قعرنشين جدول خواهد بود. ياران دانيل داوري هنوز موفق به کسب امتياز در بوندسليگا نشده‌اند ولي حريف عصر يکشنبه آنها با ثبت دو تساوي در چهار ديدار گذشته بالاتر از آنها در مکان هفدهم جدول ايستاده است.

در جدول پس از دورتموند 12 و بايرن مونيخ 10 امتيازي سه تيم 9 امتيازي هانوفر، لورکوزن و ماينتس مکان‌هاي سوم تا پنجم را از آن خود کرده‌اند.

نگاهي به برنامه هفته پنجم بوندسليگا

جمعه:

هرتا برلين - اشتوتگارت

شنبه:

بايرن - هانوفر

لورکوزن - ولفسبورگ

برمن - فرانکفورت

ماينتس - شالکه

آوگسبورگ - فرايبورگ

دورتموند - هامبورگ

يکشنبه:

هوفنهايم - گلادباخ

براونشوايگ - نورنبرگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ