آبان93،معرفي ميزبان جام‌ملت‌هاي آسياي2019
تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 14:6 | نویسنده : Amir

نماينده ايران در کارگاه دو روزه AFC اعلام کرد که نوامبر سال جاري(آبان) کنفدراسيون فوتبال آسيا نام کشور ميزبان جام ملت‌هاي آسيا 2019 را اعلام مي‌کند.


حامد مومني که به عنوان نماينده ايران در دوره آموزشي دو روزه در مالزي حضور داشت، درباره برگزاري اين کارگاه گفت: کارگاه دو روزه آموزشي براي نمايندگان کشورهايي که درخواست ميزباني خود را به AFC داده‌اند در مالزي برگزار شد که از 7 کشور، فقط نمايندگان ايران، عربستان و امارات حضور داشتند.

وي درادامه بيان کرد: در اين کارگاه دو روزه قائم مقام دبير کل AFC اعلام کرد که طي چند روز گذشته در رسانه‌ها خبري مبني بر انصراف بحرين از ميزباني جاملتهاي آسيا در سال 2019 منتشر شده اما هنوز هيچ نامه رسمي از سوي فدراسيون بحرين براي ما ارسال نشده و بر همين اساس ما بحرين را در کنار کشورهاي ايران، کويت، عمان، عربستان، تايلند و امارات که درخواست ميزباني اين مسابقات را دارند، مي دانيم. همچنين کشورهايي که از ميزباني اين پيکارها به صورت رسمي انصراف داده‌اند، لبنان، ميانمار، چين و مالزي هستند.

وي افزود: مواردي که در اين کارگاه آموزشي دو روزه مطرح شد درباره اطلاعات، برنامه زمانبندي، انتظارات AFC درخصوص مراحل درخواست ميزباني، بخش حقوقي AFC، اطلاعات مربوط به دپارتمان مسابقات، زير ساختار فني و لوجستيکي، تشريفات و ميزباني، بازاريابي، رسانه‌ها، روابط عمومي و نيروي انساني، گزارش مالي و حسابرسي و جلسه پرسش و پاسخ بود.

مومني افزود: قرار است که بين ماه‌هاي نوامبر تا مارچ نمايندگان AFC به کشورهايي که درخواست ميزباني داده‌اند، سفر کرده و از امکانات و شرايط کشورها بازديد کنند و پس از بازگشت به AFC گزارشات خود را بررسي و نواقص کشورها را مطرح مي‌کنند و فرصتي به کشورها مي‌دهند تا نواقص و مشکلات احتمالي خود را رفع کنند. سپس نشستي را با حضور اعضاي هيات رئيسه و کميته اجرايي AFC مجددا برگزار خواهند کرد و از کشورهاي ايران، کويت، عمان، عربستان، بحرين،تايلند و امارات دعوت مي‌کنند تا درباره شرايط ميزباني و اهدافشان موارد مختلف را مطرح کنند و در نهايت در ماه نوامبر2014 از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا نام کشوري که شرايط ميزباني رقابتهاي جام ملتهاي آسيا در سال 2019 را دارد، اعلام مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ