شاگردان ولاسکو پاکستان را راحت بردند
تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 21:2 | نویسنده : Amir

تيم ملي واليبال ايران پاکستان را 3 بر صفر مغلوب کرد.


تيم ملي واليبال ايران در نخستين بازي از رقابت‌هاي انتخابي جهان – قاره‌اي در تهران به مصاف پاکستان رفت. پاکستان در دو سال گذشته تقريبا در هيچ تورنمنت معتبري شرکت نکرده بود و در آخرين مسابقه در سال 2011 و در رقابت‌هاي قهرماني مردان آسيا 3 بر صفر مقابل ايران تسليم شده بود.

شاگردان ولاسکو برابر حريف نه چندان قدرتمند خود با ترکيب آرمين تشکري، آرش کشاورزي، فرهاد ظريف، شهرام محمودي، مهدي مهدوي، حمزه زريني به ميدان رفتند.

در امتيازهاي ابتدايي ست نخست پاکستاني‌ها آنچه در توان داشتند به نمايش گذاشتند و پاياپاي ايران پيش آمدند اما در ادامه تيم ايران برتري مطلق خود را به نماينده پاکستان ثابت کرد و با امتيازهاي 25 – 15 و 25 – 19 ست‌هاي اول و دوم را به سود خود تمام کرد.

ولاسکو در اين مسابقه تمام بازيکنان خود را به خدمت گرفت و از حضور جواناني چون محمدطاهر وادي به عنوان پاسور و علي جديدي بازيکن سرعتي نيز بهره برد.

فرهاد قائمي دريافت کننده جوان ايران پس از يک ماه مصدوميت در اين مسابقه نمايش تحسين برانگيزي داشت و در کنار علي مباشري نقش‌آفريني مثبتي ايفا کرد.

تيم ملي واليبال ايران در نهايت پاکستان را 3 بر صفر و با امتيازهاي 25-15، 25-19 و 25-13 شکست داد. ملي‌پوشان واليبال ايران از ساعت 17 فردا (پنجشنبه) برابر اندونزي به ميدان مي‌روند.

رييس فدراسيون واليبال ايران، دبير فدراسيون، برخي از پيشکسوتان همچنين اعضاي تيم ملي واليبال ب و چند چهره شاخص ورزشي از جمله پنجعلي از نزديک اين بازي را شاهد بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ