دورتموند به دنبال کارلوس ولا
تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 21:17 | نویسنده : Amir

پس از عملکرد خوب بروسیا دورتموند در فصل نقل و انتقالات تابستان حال به نظر می رسد میشائیل سورک قصد دارد علاوه بر روبن گارسیا از لوانته، مهاجم مکزیکی تیم رئال سوسیه داد را نیز به وستفالن بیاورد.


با خرید بازیکنانی خوبی مانند پیر امریک اوبامیانگ، هنریک میکتاریان و سوکراتیس و همچنین کشف شدن ستاره جدید دورتموند، یعنی یوناس هافمن، حالا یورگن کلوپ بازیکنان بیشتری برای چیدن ترکیب اصلی خود در اختیار دارد. با این حال میشائیل سورک می خواهد باز هم به نیروهای کلوپ اضافه کند و جدیدترین گزینه، کارلوس ولا، مهاجم مکزیکی رئال سوسیه داد است.

 

کارلوس ولا 24 سال دارد و قرارداد کنونی اش با رئال سوسیه داد تا سال 2016 معتبر است، اما به نظر می رسد با توجه به عدم رضایتش از حضور در این تیم زودتر به باشگاه دیگری بپیوندد. پست تخصصی ولا مهاجم راست است اما توانایی بازی در تمامی خطوط تهاجمی را دارد و بازیکنی بسیار سریع، با قدرت تصمیم گیری بالا است. همچنین با توجه به احتمال خروج لواندوفسکی در پایان فصل جاری از بروسیا دورتموند، ولا می تواند یکی از جانشینانی باشد که به طلایی پوشان اضافه خواهد شد.

با این حال کارلوس ولا، بازیکن سابق آرسنال، تنها 1.77 متر بلندی قدش است و در کارهای هوایی زیاد تاثیرگذار نیست؛ علاوه بر این مشخص نیست که او در بوندس لیگا عملکرد خوبی خواهد داشت یا خیر. با توجه به بالا بودن احتمال انجام این انتقال، باید دید کلوپ چه مکانی را برای بازی دادن به ولا در نظر خواهد گرفت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ