احتمال حضور توتي و روسي در تيم ملي ايتاليا
تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 12:35 | نویسنده : Amir

سرمربي 56 ساله تيم ملي فوتبال ايتاليا تاکيد کرد هر بازيکني مي‌تواند براي حضور در ترکيب اين تيم در جام جهاني اميد داشته باشد.


تيم ملي فوتبال ايتاليا سه‌شنبه شب با برتري 2 بر يک مقابل جمهوري چک در چارچوپ رقابت‌هاي مرحله انتخابي جام جهاني 2014 جواز حضور در مرحله پاياني اين مسابقات را به دست آورد.

چزاره پراندلي، سرمربي آتزوري در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «اسکاي اسپورت» ايتاليا گفت: وقتي عنوان مي‌کنم فرانچسکو توتي هم مي‌تواند در ترکيب تيم ملي فوتبال ايتاليا حضور داشته باشد به اين معنا است که هر کسي مي‌تواند اميدوار باشد به ترکيب تيم ملي راه يابد. تاکيد مي‌کنم هر بازيکني شانس حضور در جام جهاني را دارد.

توتي، کاپيتان رم که از بازي‌هاي ملي خداحافظي کرده است با توجه به شرايط خوبي که دارد احتمال دعوتش به تيم ملي از سوي پراندلي وجود دارد. حالا بازيکناني همچون دي‌ناتاله و جوزپه روسي هم اين شانس را دارند تا بار ديگر براي لاجوردي‌پوشان ايتاليا بازي کنند.

وي افزود: روسي امتيازات خوبي براي تيم دارد و بازيکني کليدي است. ما نياز داريم تا در ماه‌هاي آينده به خوبي کار کنيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا در خصوص ماريو بالوتلي هم گفت: اينکه ماريو بالوتلي مي‌تواند ما را به پيروزي سوق دهد بايد بگويم همينطور است و کاملاً با اين موضوع موافقم. بايد از هواداراني که در ورزشگاه يوونتوس از ماريو حمايت کردند تشکر کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ