روزنامه‌های ورزشی ایتالیا؛ 12 سپتامبر 2013
تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 12:55 | نویسنده : Amir

در ادامه مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی ایتالیا در 12 سپتامبر 2013 را برای شما آماده نموده‌ایم.

 



Tutto12September2013

 

La Gazzetta Dello Sport

 

هشدار بوفون: " این اینتر من را به یاد اولین فصل حضور کنته می اندازد"

دروازه بان ایتالیا در مورد بازی حساس روز شنبه در سن سیرو می گوید:

" ما احترام بسیار زیادی برای نراتزوری قائلیم و از آن ها می ترسیم"

" برای کسب اسکودتو بایستی به خوبی توانایی رویارویی با آن ها را داشته باشیم"

" ما می خواهیم سومین سومین عنوان اسکودتوی متوالی را به دست آوریم"

" و بعد از آن کوپا ایتالیا، من واقعا آن را می خواهم"

تله‌نوولای غریب بین والتر و آنتونیو ( تله نوولا به مجموعه‌های تلویزیونی گفته می‌شود که در کشورهای آمریکای لاتین محبوبیت دارند. این مجموعه‌ها ترکیبی هستند از هنرهای نمایشی، رمان های قرن نوزدهم و قصه‌های رادیویی آمریکای لاتین)

24 بازیکن تیم ملی باز می گردند، بیانکونری در فشردگی دشواری قرار دارد

ناپولی – بنیتز در مورد بیل: " همسیک قیمت ندارد"

وضعیت اورژانسی در خط دفاعی میلان، پولی به عنوان مدافع بازی خواهد کرد

سمپ، پالومبو مرد دربی هاست " می دانیم چگونه برنده شویم"

 

TuttoSport

 

Tutto12September2013

22 بازیکن سن سیرو توسط 11 بازیکن سابق امتیاز دهی شدند

با نگاه کردن به ترکیب دو تیم، ستاره های بزرگ گذشته از بیانکونری به عنوان تیم مورد علاقه شان سخن می گویند

رقابت پالاسیو – توز پیش بینی کننده ترین رقابت

بوفون: " ما می خواهیم تاریخ را دوباره بنویسیم"

آبته به توتواسپرت: " من، یووه و توهیر"

رییس فدارسیون فوتبال ایتالیا در مورد همه چیز می گوید

 برای جام جهانی برزیل پروژه ایتالیا وجود دارد

چه جنگی در آث میلان " تورو، شکست در نبردهای هوایی است"

زاکاردو: " شما خواهید دید که من شایسته آث میلان هستم"

همسیک و اسکودتو، نمایش بنیتز

" مارک قیمتی ندارد، یووه مراقب ما،  اینتر، آث میلان، رم و فیورنتینا باش"

 

Corriere Dello Sport

 

Corriere12Sep2013

آخرین نبرد موراتی

در روز شنبه بازی اینتر و یوونتوس برگزار خواهد شد که یک بازی بسیار مهم برای رییسی است که می خواهد باشگاه را ترک کند

بوفون: " آن ها باعث دردسر خواهند شد"

بنیتز همه را آگاه می کند: " ناپولی بدون هیچ گونه ترسی است"

آتزوری اولین بازی هفته را مقابل آتالانتا انجام خواهد داد

لوتیتو حمله می کند:" هواداران، کافی است!"

حامیان مسابقه و رییس با هم مبارزه می کنند: " هرکسی به ورزشگاه نمی رود نمی تواند از لاتزیو انتقاد کند

" اگر آن ها دل درد دارند باید قرص مصرف کنند"

دسترو آماده است: " رم، من دوباره اینجا هستم"

" با این مصدومیت من فهمیدم چه کسانی دوستان واقعی  و چه کسانی دوستان غیر واقعی من هستند، من به زودی بازخواهم گشت و در مورد تیم ملی ایتالیا فکر می کنم"

تیم ملی چک به زمن نگاه می کند

با سرمربی سابق جالوروسی صحبت شده است، حالا زدنک وسوسه شده است

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ