مروري بر ديدارهاي هفته پنجم لاشامپيونه
تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:12 | نویسنده : Amir

هفته پنجم ليگ فرانسه از روز جمعه با ديدار حساس بودو و پاري‌سن ژرمن آغاز مي‌شود.


رقابت‌هاي ليگ فرانسه از روز جمعه وارد هفته پنجم مي‌شود.

در يکي از حساسترين‌بازي‌هاي اين هفته پاري‌سن ژرمن به مصاف بوردو مي‌رود . اين ديدار تقابل لورن بلان سرمربي پاري‌سن ژرمن با تيم سابق خود است. بوردو در اين فصل عملکرد خوبي نداشته است و با تنها 4 امتياز در رده پاندهم جدول جاي گرفته است. در مقابل پاري‌سن ژرمن پس از شروع ضعيفي که داشت، چند هفته‌اي است که روند صعودي را در پيش گرفته است و تاکنون با 8 امتياز در رده چهارم جاي دارد. بلان مشکلي براي بازي با بوردو در اين هفته ندارد. هم زلاتان ايراهيموويچ و هم ادينسون کاواني در شرايط خوبي به سر مي‌برند و اميدوار هستند تا بتوانند جواب دلار‌هاي شيخ نشينان تيم پاريسي را بدهند.

موناکو صدرنشين نيز در اين هفته کار چندان سختي در پيش ندارد و در خانه پذيراي لوريان خواهد بود. رادامل فالکائو در اين ديدار از ابتدا براي تيمش به ميدان خواهد رفت هر چند در بازي براي تيم ملي کشورش در انتخابي جام جهاني 2014 دچار مصدوميت جزئئ شد.

مارسي تيم دوم جدول نيز بايد در ديداري آسان در خانه تولوز تيم نوزدهم جدول به ميدان برود. ژيگناچ مهاجم تيم بندرنشين مارسي که يکي از آقاي‌گل هاي اين فصل ليگ فرانسه است اميدواراست بتواند روند گلزني‌هاي خود را در اين هفته نيز ادامه دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ