مروري بر ديدارهاي هفته چهارم ليگا
تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:14 | نویسنده : Amir

رقابت هاي ليگا شنبه با انجام چهار ديدار وارد هفته چهارم مي شود که در حساس ترين بازي ويارئال در خانه از رئال مادريد پذيرايي مي کند.

هفته چهارم رقابت هاي ليگا شنبه با انجام چهار ديدار آغاز مي شود که در حساس ترين بازي ويارئال در ورزشگاه خانگي خود از رئال مادريد پر ستاره پذيرايي مي کند.

ويارئال فصل جديد را بسيار خوب شروع کرده است و با سه پيروزي پياپي و تنها تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا و اتلتيکو مادريد در رده سوم جدول رده بندي قرار داد. رئال مادريد هم در هر سه بازي خود پيروز از ميدان خارج شده است.شاگردان آنچلوتي دو هفته پيش موفق شدند در سانتياگو برنابئو با نتيجه سه بر يک از سد اتلتيک بيلبائو بگذرند.

رئال در ديدار شنبه شب ديگر مسوت اوزيل را در اختيار نخواهد داشت چرا که اين هافبک آلماني در آخرين روز فصل جابجايي به فوتبال انگليس رفت تا پيراهن آرسنال را بر تن کند اما کهکشانيها در اين ديدار مي خواهند از يک چهره جديد رونمايي کنند چهره اي که همه نگاه به سوي او است چرا که لقب گرانترين بازيکن فوتبال جهان را يدک مي کشد و آن کسي جز گرت بيل ولزي نيست که سرانجام باشگاه تاتنهام با جدايي او موافقت کرد البته احتمال قرار گرفتن بيل در ترکيب اصلي کم است چرا که او هنوز به آمادگي کامل نرسيده است و سرمربي ولز هم تاکيد کرد که او نبايد 90 دقيقه براي رئال به ميدان رود چرا که در اين حالت احتمال دارد آسيب ديدگي او شدت گيرد اما به احتمال زياد رئال در ديدار حساس برابر ويارئال يک غائب بزرگ دارد و آن کريستيانو رونالدو است که بازي دوستانه تيم ملي کشورش برابر برزيل را هم از دست داد. کونترائو،مارسلو و ايسکو از ديگر غائبان رئال در اين ديدار هستند.

تساوي در اين ديدار نمي تواند هيچ کدام از تيم ها را راضي کند چرا که ويارئال برابر هواداران خود بازي مي کند و به سه امتياز اين بازي خانگي چشم دوخته است و از طرف ديگر رئال مادريد هم به خوبي مي داند که هر لغزشي ممکن است با توجه به آمادگي بارسلونا، در پايان فصل براي آنها گران تمام شود.

در ديگر ديدار حساس شنبه شب بارسلونا در نوکمپ از سويا پذيرايي مي کند. دو تيم در شرايط کاملا متفاوتي به ميدان مي روند. بارسلونا با سرمربي جديد خود اين فصل را هم خوب آغاز کرده است و در هر سه بازي خود پيروز شده است تا با 9 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به ديگر تيم ها در صدر جدول رده بندي قرار گيرد اين در حالي است که سويا از سه بازي خود تنها دو تساوي کسب کرده است و هنوز در عطش پيروزي نخست خود است.

در يکي ديگر از ديدارهاي حساس اتلتيکو مادريد در ورزشگاه خانگي خود از آلمريا پذيرايي مي کند. شاگردان سيمئونه همچون فصل قبل شروع خوبي داشته اند و در هر سه بازي خود پيروز شده اند اين در حالي است که آلمريا با دوتساوي از سه بازي خود در رده چهاردهم جدول رده بندي قرار دارد.

بازيهاي اين هفته يکشنبه هم با چهار ديدار پيگيري مي شود که در يکي از حساسترين بازيها اوساسونا قعرنشين و بحران زده با سرمربي جديد خود در خانه ختافه به مصاف اين تيم مي رود. اين ديدار از اين جهت مهم است که دو تيم تا کنون طعم پيروزي را نچشيده اند و به شدت به دنبال پيروزي در اين ديدار هستند.

برنامه کامل بازيها

شنبه

اتلتيکو مادريد- آلمريا

لوانته- رئال سوسيداد

بارسلونا- سويا

ويارئال- رئال مادريد

يکشنبه

گرانادا- اسپانيول

ختافه- اوساسونا

مالاگا- رايو وايکانو

رئال بتيس- والنسيا

دوشنبه

الچه – وايادوليد

اتلتيک بيلبائو- سلتاويگو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ