پیش بازی دورتموند-هامبورگ؛ تمام وستفالن به دنبال انتقام!
تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 10:9 | نویسنده : Amir

دو تیم هامبورگ و بروسیا دورتموند امشب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم خواهند رفت.


شاگردان کلوپ در حالی در مقابل هامبورگ قرار می گیرند که در فصل قبل به صورت رفت و برگشت مغلوب این تیم شدند و یکی از این شکست ها، شکست معروف 4-1 بود که در آن بازی دورتموند 10 نفره نتوانست در مقابل هامبورگ دوام بیاورد.

دورتموند در 4بازی که در بوندسلیگای این فصل انجام داده همواره پیروز بوده و این بازی نیز خانگی خواهد بود و دورتموند به دنبال ادامه دادن این روند فوق العاده است. دو خرید جدید دورتموند؛ مخیتاریان و اوبامیانگ روی هم 5بار دروازه حریفان را گشوده اند و دورتموند در این فصل یک تهدید جدی برای بایرن مونیخ به شمار می آید.

دفاع دورتموند نیز در شرایط خوبی بوده و در این 4بازی فقط دو گل دریاف کرده و در این بازی با اعتماد به نفس خواهد بود اما هامبورگ فصل را خوب آغاز نکرده و تا به اینجای کار در رتبه سیزدهم قرار دارد اما آن ها ترسی از رقیب بلند پرواز خود ندارند!

در بازی رفت فصل قبل آن ها با نتیجه 3-2 دورتموند را شکست دادند و در بازی برگشت نیز با هنرنمایی هیونگ مین سو که به لورکوزن پیوسته و با دبل رودنوس توانستند سگفتی خلق کنند و با نتیجه 4-1 دورتموند را شکست دهند.

حضور رافائل فن در فارت، کاپیتان هامبورگ در این بازی نیز در حاله ای از ابهام قرار دارد اما اگر این ستاره هلندی در این بازی غایب باشد، ممکن است که حاکان کالهانوغلو ترک تبار جایگزین وی شود. این بازیکن 19 ساله اولین بازی اش برای ترکیه را در پیروزی 5-0 این تیم در برابر آندورا تجربه کرد و در هفته قبل وقتی که به عنوان یار جانشین وارد زمین شد و جایگزین رافائل فن در فارت شد، توانست دو بار گلزنی کند و به پیروزی 4-0 تیمش در مقابل برانشوآیگ کمک شایانی کند.

بازی دو تیم بروسیا دورتموند و آینتراخت فرانکفورت امشب ساعت 9شب و در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ