سری آ: پیش بازی اینترمیلان - یوونتوس؛ نبرد ماتزاری و کونته این بار در دربی ایتالیا

هفته سوم سری آ ایتالیا شنبه شب با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و در مهمترین بازی دو تیم اینترمیلان و یوونتوس در جوزپه مه آتزا برگزار کننده دربی ایتالیا خواهند بود.

سری آ: پیش بازی اینترمیلان - یوونتوس؛ نبرد ماتزاری و کونته این بار در دربی ایتالیا
 
 

بازی امشب در حالی ساعت 20:30 به وقت تهران و به قضاوت دانیله اورساتو 37 ساله آغاز خواهد شد که شاگردان والتر ماتزاری با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل مثبت پنج در کنار ناپولی در صدر جدول سری آ قرار دارند و در سوی مقابل بیانکونری با همین امتیاز و تفاضل مثبت چهار پس از تیم های رم و فیورنتینا رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

اینترمیلان

دو بازی، 5 گل زده، بدون گل خورده و 6 امتیاز: همه اینها کافی است تا هواداران نراتزوری پس از پشت سر گذاشتن یک فصل نا امید کننده، اینتر احیا شده را خیلی زود مشاهده کنند و به نظر می رسد طعمه بعدی آنها قهرمان دو فصل گذشته سری آ خواهد بود.

والتر ماتزاری برای این بازی بزرگ نباید نگرانی چندانی درباره انتخاب بازیکنانش داشته باشد. شاید انتخاب از بین سفیر تایدر با خصوصیات دفاعی بهتر در برابر متئو کواچیچ جوان می تواند تنها تردید سرمربی جدید اینتر در میانه میدان باشد.

بدون شک خبر خوب برای اینتر بازگشت دیگو میلیتو است که می تواند دربی ایتالیا را از روی نیمکت تماشا کند. اگرچه احتمال بازی کردن او در این بازی کمی بعید به نظر می رسد، اما حضور او از روی نیمکت هم دلگرمی بزرگی برای نراتزوری و هوادارانش خواهد بود.

به این ترتیب، هم وطن این مهاجم آرژانتینی، رودریگو پالاسیو انتخاب اول ماتزاری در خط حمله است و با توجه به نمایش قابل قبول ریکی آلوارز در بازی های ابتدای فصل، او پشت سر پالاسیو قرار خواهد گرفت.

بازیکنان مصدوم: خاویر زانتی و کریستین چیوو

بازیکن محروم: - 

ترکیب احتمالی اینتر: (1-1-5-3)

هندانوویچ، کامپانیارو، رانوکیا، ژوان، جاناتان، گوارین، کامبیاسو، کواچیچ (تایدر)، ناگاتومو، آلوارز، پالاسیو

 

یوونتوس

بیانکونری همانند رقیب خود فصل را با دو پیروزی برابر سمپدوریا (1-0) و لاتزیو (4-1) آغاز کرد و قهرمانی آنها در سوپرکاپ ایتالیا ثابت کرد که تیم کونته پس از دو فصل قهرمانی در سری آ، همچنان تشنه موفقیت است.

سرمربی یوونتوس امیدوار است تا آندرا بارتزالی و میرکو ووچینیچ دو مصدوم تیمش در بازی های ملی به بازی امشب برسند که البته وضعیت بارتزالی بهتر به نظر می رسد و از سوی دیگر او نمی خواهد به دلیل بازی سه شنبه برابر کپنهاگن در لیگ قهرمانان روی مهاجم مونته نگرویی خود ریسک کند.

شاید آمادگی کارلوس توز، با زدن سه گل در سه بازی ابتدایی یووه در فصل جدید، کمی خیال کونته بابت خط حمله را راحت کرده باشد و از بین فرناندو یورنته، فابیو کوالیارلا و سباستین جووینکو، شانس قرار گرفتن کوالیارلا به عنوان زوج کارلیتوس بیشتر به نظر می رسد.

در خط میانی بانوی پیر، با توجه به مصدومیت مارکیزیو، پل پوگبا همانند دو بازی قبلی در کنار ویدال و پیرلو مثلث مرکز میدان یووه را کامل خواهد کرد.

بازیکنان مصدوم: سیمونه په په، مارتین کاسرس و کلودیو مارکیزیو

بازیکن محروم: -

ترکیب احتمالی یوونتوس: (2-5-3)

بوفون، بارتزالی (اوگبونا)، بونوچی، کیه لینی، لیخشتاینر، ویدال، پیرلو، پوگبا، آساموآ، کوالیارلا، توز

 

اینترمیلان-یوونتوس از نگاه آمار:

1- بازی امشب 184مین دربی ایتالیا در سری آ خواهد بود و در 183 بازی قبلی سهم یوونتوس 81 پیروزی و سهم اینتر 56 پیروزی بوده است.

2- در پنج رویارویی گذشته دو تیم در بازی های رسمی و دوستانه، بیانکونری 3 بار پیروز میدان بوده است و نراتزوری 2 بار موفق به شکست دادن حریف خود شده است.

3- آخرین دربی ایتالیا که در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار شده است، با نتیجه 2-1 به سود شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید.

4- آخرین پیروزی اینتر در دربی ایتالیا و البته در سری آ، بر می گردد به بازی رفت فصل گذشته که آنها موفق شدند در یوونتوس آره نا میزبان خود را با نتیجه 3-1 از پیش رو بردارند.

5- آخرین باری که دربی ایتالیا با تساوی به پایان رسید برمی گردد به اکتبر 2010 که جدال دو تیم در میلان با نتیجه 0-0 خاتمه یافت.

6- اینتر در 3 بازی گذشته خود در سری آ حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

7- یووه در 5 بازی از 7 بازی خارج از خانه گذشته خود در سری آ گلی دریافت نکرده است.

8- رودریگو پالاسیو و یوتو ناگاتومو با دو گل زده بهترین گلزنان نراتزوری در سری آ به حساب می آیند.

9- کارلوس توز و آرتورو ویدال هم با به ثمر رساندن دو گل در دو بازی ابتدای فصل، بهترین گلزنان بیانکونری محسوب می شوند.

10- اورساتو، داور دربی ایتالیا آخرین بار دیدار پالرمو 1-0 اینتر و ناپولی 1-1 یوونتوس را در فصل گذشته سری آ برای دو تیم سوت زده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ