شياطين سرخ کريستال پالاس را شکست دادند
تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 19:15 | نویسنده : Amir

در روزي که سرالکس فرگوسن براي نخستين بار پس از بازنشستگي‌اش به اولدترافورد بازگشته بود تا نمايش شاگردانش را تماشا کند، مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر انگليس به دومين پيروزي خود در اين فصل دست پيدا کرد.

در نخستين بازي از هفته چهارم ليگ برتر انگليس از ساعت 16:15 امروز (شنبه) تيم فوتبال منچستريونايتد در خانه خود، ورزشگاه اولدترافورد ميزبان کريستال پالاس بود و موفق شد اين تيم را با نتيجه 2 بر صفر شکست داده و با افزايش امتيازات خود به 7 امتياز با يک بازي بيشتر نسبت به چلسي موقتاً در رده دوم جدول رده بندي قرار بگيرد.

 در اين ديدار که سرالکس فرگوسن، سرمربي پيشين شياطين سرخ آن را از سکوها تماشا کرد، روبين فن‌پرسي گل نخست بازي را در آخرين دقيقه نيمه اول از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. اين پنالتي را کاگيشو ديکگاکوي با خطايي که روي اشلي يانگ انجام داد و منجر به اخراج وي از ترکيب کريستال پالاس نيز شد به تيم ميزبان تقديم کرد. حملات شياطين سرخ در نيمه دوم نيز ادامه داشت تا اينکه وين روني، در دقيقه 81 از روي يک ضربه ايستگاهي به زيبايي توپ را به کنج دروازه ميهمان فرستاد و حاشيه امنيت تيمش را براي کسب دومين پيروزي اين فصلش افزايش داد.

هفته چهارم ليگ برتر انگليس با برگزاري 7 ديدار ديگر پيگيري مي‌شود که در مهم‌ترين آنها چلسي از ساعت 21 ميهمان اورتون خواهد بود. پيش از اين ديدار نيز از ساعت 18:30 آرسنال به خانه ساندرلند و منچسترسيتي نيز ميهمان استوک سيتي خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ