نتايج ديدارهاي هفته چهارم ليگ برتر جزيره
تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 20:49 | نویسنده : Amir

منچستريونايتد و آرسنال هفته چهارم ليگ برتر را با پيروزي پشت سر گذاشتند.

رقابت‌هاي هفته چهارم ليگ برتر انگليس عصر امروز(شنبه) با انجام 7 ديدار آغاز شد.

منچستريونايتد مدافع عنوان قهرماني در ورزشگاه اولدترافورد به ديدار کريستال‌پالاس رفت و در نهايت موفق شد با دو گل اين تيم را شکست دهد.

در اين ديدار روبين فان‌پرسي دقيقه 46 منچستريونايتد را پيش انداخت. در ادامه وين روني که از ابتدا در اين ديدار با محافظ مخصوص صورت به ميدان رفته بود، موفق شد از روي يک ضربه ايستگاهي براي تيمش گلزني کند تا اولين گلش را براي منچستريونايتد در اين فصل به ثمر برساند.

در اين ديدار سرالکس فرگوسن سرمربي سابق و بازنشسته منچستريونايتد براي اولين بار پس از کنار رفتن از اين تيم به ورزشگاه اولدترافورد آمد و از نزديک بازي تيمش سابقش را از نزديک ديد.

فولام که اشکان دژاگه را در اختيار دارد برابر وست‌برومويچ با نتيجه يک بر يک متوقف شد. استيو سيدول دقيقه 22 براي فولام گلزني کرد.

اشکان دژاکه بازيکن ايراني فولام که در جام اتحاديه براي اين تيم به ميدان رفته بود در اين ديدار به مانند سه ديدار قبلي فولام در ليست 18 نفره حضور نداشت.

آرسنال نيز موفق شد برابر ساندرلند با نتيجه 3 بر يک به پيروزي برسد. براي شاگردان آرسن‌ونگر که براي اولين بار از مسوت اوزيل در ترکيب خود استفاده کرد، اوليور ژيرود (11) و آرون رمزي در دقايق (67 و 76) گلزني کردند. تک گل ساندرلند را نيز در اين ديدار کرگ گاردنر به ثمر رساند. مسوت اوزيل در اين ديدار 80 دقيقه براي تيمش به ميدان رفت و سپس جاي خود را به توماس فرمايلن داد.

منچسترسيتي نيز در ادامه نتايج ضعيف خود در اين فصل برابر استوک‌سيتي با نتيجه بدون گل متوقف شد تا فاصله‌اش با صدر جدول بيشتر شود.

تابلوي نتايج:

منچستريونايتد 2 – کريستال‌پالاس صفر

استون‌ويلا يک – نيوکاسل 2

فولام يک – وست‌بروموويچ يک

هال‌سيتي يک – کارديف يک

استوک‌سيتي صفر – وست‌بروموويچ صفر

تاتنهام 2 – نوريچ صفر

استوک‌سيتي صفر – منچسترسيتي صفر

در تنها ديدار باقيمانده امشب در ورزشگاه گوديسون پارک اورتون ميزبان چلسي خواهد بود.

در جدول رده‌بندي ليورپول با 9 امتياز سه ديدار در صدر قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ