هفته چهارم لالیگا؛ بارسلونا 3 - 2 سویا
تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 10:38 | نویسنده : Amir

در شبی که لیونل مسی تنها چند دقیقه مسی_ همیشگی بود بارسا موفق شد شکستی دراماتیک را در کمپ نو برای سویا رقم بزند.

دقایق نخست بازی با حملات آبی اناری ها همراه بود اما با درخشش دروازه بان سویا و دفع کردن توپ های بازیکنان بارسلونا دروازه سویا تا دقیقه 36 بسته باقی ماند.

یک گل کاملا برزیلی در دقیقه 36؛ نیمار که یکی از بهترین های بارسلونا بود بازیسازی را به خوبی انجام داده و توپ را به آدریانو رساند، آدریانو توپ را روی دروازه سانتر کرده و آلوز با ضربه ی سر توپ را وارد دروازه یاران سابق خود کرد. آلوز پس از این گل به احترام هواداران سویا خوشحالی نکرد.

نیمه اول با تک گل آلوز به پایان رسید.
بازیکنان سویا در نیمه اول 9 خطا انجام دادند که 6 خطا روی نیمار انجام شد!

نیمار در نیمه دوم نیز مانند نیمه اول همه نگاه ها را متوجه خود کرده بود و در دقیقه 76 مسی را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد و بهترین بازیکن جهان در 4 سال اخیر پاس نیمار را تبدیل به گل کرد و بارسا 2-0 از حریف پیش افتاد.

تنها چند دقیقه بعد ایوان راکیتیچ پس از اشتباهات پشت سر هم ماسچرانو، بوسکتس و پیکه در محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد و قفل دروازه والدز و بارسلونا را شکست.

بازیکنان بارسلونا در ادامه چند موقعیت خوب را از دست دادند تا مشمول قانون نانوشته ی "هر تیم گل نزند گل دریافت خواهد کرد" شوند. گل دوم سویا در دقیقه 90 که باعث شد کار به تساوی کشیده شود آب سردی بر پیکر آبی اناری ها و هواداران این تیم بود!

به نظر می رسید مسی با وجود گلزنی احساس می کند دینش را در این بازی به بارسا ادا نکرده است! حرکت انفجاری مسی در دقیقه 94 و پاس وی به الکسیس باعث به ثمر رسیدن گل سوم و پیروزی بخش بارسلونا شد.

بارسلونا با 4 برد متوالی و 12 امتیاز به همراه اتلتیکو مادرید صدرنشین لالیگا باقی ماند و سویا با این باخت به رده پانزدهم سقوط کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ