اخبار کوتاه از آبي‌پوشان در تايلند
تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 11:24 | نویسنده : Amir

اعضاي تيم استقلال احتمالا هتل محل اقامت خود در بوريرام را تغيير دهند.

تيم استقلال روز گذشته پس از پروازي طولاني به تايلند رسيد. نيمي از اعضاي اين تيم پس از رسيدن به شهر بوريرام به تماشاي بازي اين تيم پرداختند و سايرين به هتل رفتند. روز گذشته اين تيم به دليل خستگي تمرين نکرد.

 با توجه به اينکه هتل محل اقامت آبي پوشان مناسب نيست احتمال دارد اين تيم هتل خود را تغيير دهد. ظاهرا مسئولان اين تيم به دنبال هتلي مناسب تر هستند که جاي کافي براي اعضاي تيم داشته باشد.

* استقلالي ها امروز اولين تمرين خود را ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه محل نزديک هتل برگزار مي کند. از محل تمرين تا هتل فعلي آبي ها 20 دقيقه راه است.

* قرار است امروز علي فتح الله زاده به همراه نجف نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال راهي تايلند شود ولي تا اين لحظه اين دو به جمع آبي پوشان اضافه نشده اند.

* تنها بازيکني که براي رسيدن به بازي در موردش بحث وجود دارد خسرو حيدري است. با توجه به حضور دکتر نوروزي در اين سفر همچنان کارهاي درماني روي اين بازيکن در حال صورت گرفتن است و گفته مي شود اين بازيکن مي تواند براي بازي به ميدان برود.

* در اردوي استقلال 20 بازيکن حضور دارد.

* تيم استقلال در صورت صعود به مرحله نيمه نهايي در صورتي که به حريف کره اي روبرو شود از تايلند مستقيم به کره جنوبي مي رود تا در تاريخ سوم مهر بازي رفت را برگزار کند و سپس 20 مهر در ورزشگاه آزادي بازي برگشت برگزار شود اما اگر حريف عربستاني بتواند به نيمه نهايي صعود کند تيم استقلال چهارشنبه شب پس از بازي با بوريرام به تهران باز مي گردد و جمعه شب راهي عربستان مي شود.

ديدار تيم هاي استقلال و بوريرام چهارشنبه ساعت 15:30 به وقت تهران برگزار مي شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ