سری‌آ؛ توقف فیورنتینا مقابل کالیاری؛ از مصدومیت گومز تا اخراج پیزارو
تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 19:14 | نویسنده : Amir

رقابت‌های فوتبال سری‌آ در هفته سوم امروز با مسابقه کالیاری-فیورنتینا ادامه پیدا کرد، اما ویولایی‌ها نتوانستند از اندوخته کم خود برای کسب هر سه امتیاز استفاده کنند.


مائوریسیو پینیلا در آخرین دقیقه وقت اضافه موفق شد گل تساوی را برای کالیاری به ثمر برساند، اما این مسابقه پرحاشیه با اخراج پیزارو، مصدومیت گومز و کواردادو نیز همراه بود.

ویولایی‌ها می‌توانستند با پیروزی در این مسابقه با رکورد 100 درصد پیروزی در صدرجدول سری‌آ قرار گیرند، اما کالیاری اجازه رسیدن فیورنتینا را به صدرجدول نداد.

اما علی‌رغم اینکه فیورنتینایی‌ها دو امتیاز این مسابقه را از دست دادند، مصدومیت بازیکنان نیز بر مشکلات این تیم افزود، در نیمه دوم ماریو گومز در صحنه ای برخور شدیدی با میشل آگاتزای داشت، این برخورد باعث تعویض ماریو گومز، مهاجم اسبق بایرن مونیخ شد، او از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شد. 

دقیقه 71 مسابقه والرو حساب کار را برای فیورنتینا 1-0 کرد تا ویولا در بازی که بسیار بدشانس بود در یک قدمی پیروزی قرار گیرد.

اما دقیقه 89 مسابقه مائوریسیو پینیلا موفق شد حساب کار را 1-1 کند و یک امتیاز ارزشمند را برای کالیاری رقم زند.

در دقیقه 92 مسابقه هم درحالی که خطایی رو روسی اتفاق افتاد، اما داور مسابقه خطایی را اعلام نکرد، همین مسئله باعث اعتراض پیزارو شد، اما داور کارت قرمز مستقیمی به او نشان داد، ظاهراً او در صحبتهایش به داور توهین کرده بود. 

فیورنتینا 7 امتیازی شد و در جدول سری‌آ در کنار تیم‌های اینتر و یوونتوس قرار گرفت. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ