گومز 6 هفته خانه‌نشين شد
تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 11:44 | نویسنده : Amir

ستاره آلماني خط حمله فيورنتينا در بازي برابر کالياري از ناحيه زانو آسيب ديد و 6 هفته قادر به همراهي فلورانسي‌ها نخواهد بود.


فيورنتينا شب گذشته (يکشنبه) در سومين بازي خود در فصل جديد سري A بعد از کسب 2 پيروزي متوالي سرانجام با تساوي يک بر يک برابر کالياري متوقف شد اما تقسيم امتيازات با ميهمان تنها اتفاق بدي نبود که براي بنفش‌پوشان فلورانس رخ داد، چرا که در اين بازي ماريو گومز، مهاجم آلماني جديد فلورانسي‌ها از ناحيه رباط زانو مصدوم و 6 هفته خانه‌نشين شد. البته گومز تنها مصدوم فيورنتينا نبود، چرا که هم‌تيمي او خوان کواردادو نيز دچار دررفتگي شانه شد.

 هم گومز هم کواردادو در نتيجه اين مصدوميت از زمين بازي بيرون رفتند و نتايج معاينات پس از بازي نشان داد که گومز دچار کشيدگي رباط شده اما شانه کواردادو نشکسته است.

مانزولي، پزشک تيم فيورنتينا در خصوص وضعيت گومز اظهار داشت: پاي گومز آسيب ديده است که براي مداواي آن حداقل چند هفته زمان لازم است. نتايج معاينات اوليه نشان مي‌دهد که او حداقل و در خوشبينانه‌ترين حالت 4 يا 5 هفته خانه‌نشين خواهد بود. مصدوميت کواردادو هم جزو مصدوميت‌هايي است که کمتر در فوتبال ديده مي‌شود اما او در عرض 2 تا نهايت 3 هفته مي‌تواند برگردد.

فيورنتينا يکشنبه هفته آينده در شرايطي به خانه آتالانتا مي‌رود که علاوه بر گومز و کواردادو، داويد پيزارو، هافبک شيليايي خود را که در بازي مقابل کالياري اخراج شد در اختيار ندارد. فيورنتينا در حال حاضر با 7 امتياز در رده سوم جدول رده‌بندي سري A قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ