قرارداد ياوري با فجر امضا شد
تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 12:15 | نویسنده : Amir

محمود ياوري بعد از به عهده گرفتن سکان هدايت فجر سپاسي و امضاي قرارداد با اين تيم تا پايان فصل، علي کلانتري و محمود خرمزي را به عنوان دستيارانش معرفي کرد.


بعد از استعفاي غلامحسين پيرواني از سرمربي‌گري فجر شهيد سپاسي اين باشگاه ابتدا علي‌اصغر کلانتري را به عنوان مربي معرفي کرد و مذاکراتي را با چند مربي انجام داد. يکي از گزينه‌هايي که از همان ابتدا مطرح شد، محمود ياوري بود که در پايان نيز همين مربي کهنه‌کار بعد از 9 هفته دوباره به شيراز بازگشت.

 جعفر جعفري با اعلام خبر امضاي قرارداد ياوري با فجر سپاسي به خبرنگار ايسنا گفت: امروز صبح جلسه‌اي با آقاي ياوري داشتيم و قراردادمان را تا پايان فصل با او امضا کرديم. همچنين قرار شد کلانتري به عنوان مربي در کنار ما بماند و خرمزي نيز به کادر اضافه خواهد شد. ياوري خودش پيرفوتبال است و کادر فني‌اش را انتخاب کرده. با صلاحديد سرمربي تيم آقايان صبايي و نجفي از کادرفني کنار گذاشته شدند.

مديرعامل باشگاه فجر شهيد سپاسي شيراز درباره انتقادهايي که پيرواني نسبت به نحوه بازگشت محمود ياوري به شيراز داشت، تصريح کرد: به هيچ وجه صحبت‌هايي که مطرح مي‌شود، در انتخاب ما تاثير نداشت. اين‌ها همه شايعه است و اينکه مي‌گويند ياوري از اول فصل قرار بود سرمربي فجر باشد را قبول ندارم. اين‌ها همه گمانه‌زني بود. پيرواني هم هيچ انتقادي نداشت! او زحمتش را کشيده است و رفتن و آمدن‌ها طبيعي است. علي دايي هم مدتي از پرسپوليس کنار گذاشته شد اما دوباره به اين تيم برگشت. جابه‌جايي X و Y در فوتبال طبيعي است و کسي نبايد به خاطر اين مسائل دلخور باشد.

وي همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا بهتر نبود ياوري از همان ابتدا کارش را در فجر شروع مي‌کرد و دليل اين جابه‌جايي‌ها چه بود، افزود: قبول دارم اگر ياوري از ابتدا کارش را شروع مي‌کرد، بهتر بود ولي قسمت اين بود که او برود و دوباره بازگردد. خود پيرواني هم بعد از اين که 8 سال در فجر بود از اين تيم رفت و دوباره بازگشت. همانطور که کلانتري فجر را از ليگ يک به ليگ برتر آورد و از تيم رفت و امروز برگشت. اين‌ها همه اتفاقات طبيعي در فوتبال است نبايد به آن دامن زد.

جعفري در ادامه اين گفت‌وگو درباره صحبت‌هايي که پيرامون اصرار سرپرست تيم براي بازگشت ياوري مطرح مي‌شود، تصريح کرد: عاري در ابتداي فصل نظر خودش را داد و گفت بهتر است که مثلا فلان مربي به تيم بيايد. تيم ما هم نتيجه نگرفت و پيرواني خودش استعفا داد. پيرواني اصرار داشت در فجر نباشد و به ما گفت دست‌تان را باز مي‌گذارم. مطمئنا اگر او استعفا نداده بود، دنبال مربي ديگري نمي‌رفتيم. خودش اصرار به رفتن داشت. الان هم براي شخصيت باشگاه خوب نيست وارد اين مسائل شويم. همه بايد براي موفقيت تيم زحمت بکشيم چون اسم يک شهيد روي باشگاه است. مردم از ما انتظار دارند در وهله اول تيم را در ليگ نگه داريم و سپس جايگاه خوبي در جدول داشته باشيم. شخص مهم نيست. جعفري، عاري و X و Y مي‌روند اما باشگاه همچنان خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ