لوييک رمي به کويينزپارک رنجرز پيوست
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 21:48 | نویسنده : Amir

باشگاه فوتبال کويينزپارک رنجرز انگليس روز چهارشنبه تأييد کرد لوييک رمي مهاجم تيم ملي فرانسه با عقد قراردادي چهار و نيم ساله از تيم مارسي به اين تيم انگليسي نقل مکان کرده است.

باشگاه کويينزپارک رنجرز اعلام کرد اين قرارداد در دفتر باشگاه ثبت شده است . گزارش رسانه هاي انگليسي حاکي است کويينز پارک رنجرز براي خريد رمي بيست و شش ساله ، هشت ميليون پوند - معادل دوازده ميليون و هشتصد هزاردلار - هزينه کرده است.

در ابتدا گفته مي شد رمي به نيوکاسل خواهد پيوست اما خود او فاش کرد با هري ردنپ سرمربي کويينز پارک رنجرز و توني فرناندز مالک مالزيايي اين باشگاه مذاکره کرده است.

او گفت:« هري ردنپ نقش مهمي در انتقال من به اين باشگاه داشت. من با او و توني فرناندز مذاکراتي داشتم و آنها به من گفتند در اينجا به من نياز دارند. آنها در من انگيزه پيوستن به کويينزپارک رنجرز را ايجاد کردند.»

اين بازيکن فرانسوي گفت:« مي خواهم در اينجا پيشرفت کنم. دراين فصل هدف ايستادن در رده هاي بالاي جدول است اما فرانر از آن اهداف ديگري نيز داريم. پس از هفت سال بازي در فرانسه اکنون زمان مناسبي براي رو يا رو شدن با چالش هاي جديد در ليگ برتر است. ليگ برتر بهترين ليگ جهان است.»

ردنپ در زماني که سرمربي تيم تاتنهام بود نيز در تلاش براي به خدمت گرفتن رمي بود .

ردنپ گفت:« مي خواستم او را به اينجا بياورم . او خريد بسيار خوبي براي ماست. او همواره بازيکني بوده است که او را ستوده ام. طي چند سال گذشته او را زير نظر داشتم.»

سرمربي تيم کويينزپارک رنجرز افزود:« او بسيار سريع است، مي تواند گلزني کند و فرارهاي خوبي انجام مي دهد. حرکات او در زمين بازي عالي است. او مهاجم فوق العاده اي است.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، رمي - که پيراهن شماره هجده کويينز پارک رنجرز را خواهد پوشيد - مي تواند نخستين بازي خود ر در ليگ برتر روز شنبه مقابل وستهام يونايتد انجام دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ