فن پرسی می‌خواهد در اولدترافورد بازنشسته شود
تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 12:45 | نویسنده : Amir

مهاجم هلندی منچستر یونایتد اعلام کرد قصد دارد تا زمانی که می تواند در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و حتما با پایان قرارداد فعلی‌اش قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا خواهد کرد.


این بازیکن ۳۰ ساله که اکنون ۳ سال از قراردادش با منچستر یونایتد باقی مانده است فصل گذشته با ترک آرسنال پس از ۸ سال، توانست برای اولین بار با یونایتد فاتح لیگ برتر انگلیس شود.

موتور گلزنی منچستر یونایتد در مصاحبه با شبکه رسمی باشگاه گفت: " من سه سال با باشگاه قرارداد دارم و می خوام مدت بیشتری در باشگاه بازی کنم."

" من می خواهم تا جایی که می توانم در سطح اول فوتبال بازی کنم، جام های زیادی ببرم و قهرمانی ها مختلفی را تجربه کنم."

رابین فن پرسی در ادامه گفت تنها حس ناامیدی که فصل گذشته تجربه کرد پس از باخت ۳-۲ برابر رئال مادرید بود در حالیکه در بازی برگشت در اولدترافورد پیش بودند و اخراج نانی نتیجه بازی را تغییر داد.

فن پرسی در ادامه گفت:

" در آن بازی داور نقش به سزایی داشت اما من باید یک یا دو گل می زدم! به طور حتم تنها نقطه ضعف فصل گذشته برای من همین موضوع بود و امیدوارم امسال در اروپا بازی بهتری ارائه دهم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ