درخواست استيناف کمپاني پذيرفته شد
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 8:17 | نویسنده : Amir

درخواست استيناف تيم فوتبال منچسترسيتي انگليس درباره کارت قرمز ويسنت کمپاني پذيرفته شد. کاپيتان تيم منچسترسيتي در آخر هفته گذشته در بازي مقابل آرسنال کارت قرمز دريافت کرده بود. آن بازي دو بر صفر به سود منچسترسيتي به پايان رسيد.

 کميته انضباطي اتحاديه فوتبال انگليس محروميت کمپاني را از حضور در سه بازي لغو کرد .

مايک دين داور بازي آرسنال و منچسترسيتي پانزده دقيقه مانده به پايان بازي کمپاني - بازيکن تيم ملي بلژيک - را به سبب تکل بر روي جک ويلشر هافبک آرسنال از زمين اخراج کرد.

هم کمپاني و هم روبرتو مانچيني سرمربي تيم فوتبال منچستر سيتي نارضايتي خود را از تصميم داور بازي اعلام کردند.

کمپاني گفت:« زماني که توپ زير پاي حريف نيست و شرايط تصاحب توپ پنجاه - پنجاه است امکان برخورد اجتناب ناپذير است. اما من يک مدافع هستم. ممکن است درخواست استيناف پذيرفته يا رد شود. من هرگز نمي خواهم بازيکني را مصدوم کنم.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، اين در حالي است که مانچيني نيز در گفتگو با خبرنگاران گفت:« حادثه اي رخ نداد که سبب اخراج بازيکن ما شود. من تصاوير تلويزيوني را مشاهده کردم. ديدم که کمپاني با پاي چپ براي تصاحب توپ رفت و نبايد اخراج مي شد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ